צילום: פלאש 90

"פגע בעוצמה ולא הושיט עזרה": כתב אישום נגד דורס הילד

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי בגין הפקרה לאחר פגיעה ונגד מאיר גמליאל בגין עבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה במהירות מופרזת. הילד חיים בנימין מאושפז במצב של מוות מוחי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי בגין הפקרה לאחר פגיעה ונגד מאיר גמליאל בגין עבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, במהלך חול המועד פסח בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. אותה עת חצה את הצומת הילד חיים בנימין בייגלאייזן בן ה-11 כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום.

מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע שהיה על מעבר החצייה. הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

לפי כתב האישום שהוגש עולה כי חיים בנימין שנפגע, נמצא במצב של מוות מוחי. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה צודק ולא צודק יש אנשים שחושבים שהכביש שייך לאבא שלהם וחוצים באדום ובסוף……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו