צילום: פלאש 90

ראש העיר על האוטובוס: רובינשטיין יצא לביקורת פתע בתח"צ בבני ברק

ראש העיר ביצע ביקורת פתע בתחבורה הציבורית בעיר וקבע: "הדוחק והצפיפות באוטובוסים בבני ברק חמורים ויש לפעול בדחיפות למען נוחות הנסיעה של תושבי העיר". במשך מספר שעות עלה וירד רובינשטיין בקווי האוטובוסים בבני ברק

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הפתיע בימים האחרונים את תושבי העיר הנוסעים בתחבורה הציבורית כאשר הגיע ועלה על קווי האוטובוסים המרכזיים בעיר על מנת לעקוב מקרוב אחר נוחות הנסיעה, זמינות ותדירות הקווים לצד העומס והעמידה בזמני ההגעה ליעד.

רובינשטיין עלה וירד במשך מספר שעות על קווי האוטובוסים בבני ברק על מנת לחוש את מצוקת האזרחים בכדי שיוכל לפעול לשיפור השירות. לדברי ראש העיר לאחר בחינה ראשונה של הנתונים עולה כי בחלק מהקווים ישנם איחורים רבים ואי עמידה בזמנים לצד עומס וצפיפות בלתי ראויה שיש לטפל בהם לאלתר ובאופן מיידי.

"תושבי העיר שלרבים מהם אין ברשותם רכבים פרטיים מבקשים לדעת כי הם יכולים להסתמך על התחבורה הציבורית וכי יגיעו בזמן למקום העבודה או הלימודים אך לצערי לאחר שבדקתי בעצמי מתברר כי כיום אין באפשרותם לסמוך על כך", הבהיר רובינשטיין. לדברי ראש העיר הצפיפות והדוחק בחלק מהקווים איומה ממש וגורמת לתחושת אי נוחות רבה בקרב הנוסעים בתחבורה הציבורית.

ראש העיר מציין כי בכוונתו לפעול לשנוי משמעותי בתדירות הקווים למען הנוסעים תושבי העיר וזאת כחלק ממהפכת התחבורה עליה הכריז עוד במערכת הבחירות וכי המטרה הסופית הינה להוביל לשינוי מהפכני בתחום זה במהלך הקדנציה בראשותו. רובינשטיין הנחה את המנכ״ל שמואל ליטוב לכנס פורום מיוחד בהשתתפות בכירי ענף התחבורה הציבורית ובראשותו על מנת שכל הזרועות העירוניות והדרגים המקצועיים יוכלו לשלב ידיים ולפעול יחד בכדי לגבש פתרונות ראויים לטובת תושבי בני ברק.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא לא צריך לעלות שיסתכל איך נראית התחנה בכהנמן פינת בר יוחאי מאות אנשים עומדים בחום ובגשם , וכשמגיע סוף סוף אוטובוס צריך לקפוץ ממדרכה גבוהה מעל התקן, פשוט סכנת נפשות!

יוסף, אל תהיה פתי…
זוהי בסך הכל תעמולת הרגעה לתושבי בני ברק המיוסרים, אך אל דאגה – שום דבר לא הולך להשתנות בקרוב! ותודה למר רובינשטיין על כדור ההרגעה…!!!

גם ראש העיר קריאת ספר צריך לעשות את זה דחוף ביותר התחבורה הצבורית גרוע ביותר שם

מחפש כותרות…

אהבתי כדור הרגעה……מה שנכון נכון…..
אבל מה שבטוח זה שהוא עדיף מהראש עיר הקודם "הלא בסדר לגמרי" (בהתבטאות הכי יפה שיש)

בס"ד
יכול להיות שזה רק כדור הרגעה ויכול להיות שזה נסיון לתפוס כותרות ואפילו תעמולה. אבל עדיין הבן אדם טרח ונסע בתחבורה הציבורית משך כמה שעות. הוא התחכך ב"עמך'. אולי יזוז משהו אולי. בתור תושבת מודיעין עילית אין לי אפילו חלום שגוטרמן יזיז את עצמו לכוון תחנת האוטובוס ברגליו.העיר צרכיה האמתיים ותושביה לא מעסיקים את מחשבתו כי במילא הוא יקבל עוד קדנציה ועוד ועוד…… המצב שלנו נוראי שבויים בידי חברת קווים ועוד יותר נורא בידי ראש עיר שאנחנו הדבר האחרון שמעניין אותו.'

ביתר עלית עם תחבורה הכי טובה בארץ . אני אומר לכם ציק צק הולך להיות שם שינוי מטורף

איזה כפוי טובה…
עד שיש לכם ראש עיר אכפתי מכל התושבים שמוזיל ארנונה עכשיו הוא יבדוק ענין התחבורה אתם עוד מזלזלים.
הלואי אצלנו בירושלים זה היה קורה בפועל ולא סתם קריאות 'לסדר ענין התח"צ בשכונות החרדיות'

סוף סוף ירד מהרכב שלו ורואה את מצוקת התושבים לא צריך לרדת מרכב כדי לראות את הצפיפות בבני ברק רק עיוור לא רואה מה קורה צריך דחוף לפתור את הבעיה של התחבורה הציבורית בבני ברק ובכניסה לבני ברק בכביש 4 דרום לכיוון גבעת שמואל לא יתכן שצריך לחכות חצי שעה מי בר אילן עד בני ברק

זה יותר גרוע מערבי שירה ומחיצות בין גברים לנשים בשמחות איפא כל הרבנים פשוט גיוועלד ניתן קודם לפתור חלק של הבעיה עם אוטובוסים כפולים כמו קו 1 לפ"ת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו