צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90

איום חדש? הג'יהאד ניסה לייצר רקטות ביהודה ושומרון

המנגנון הפלסטיני סיכלו ניסיון של הג'יהאד האסלאמי לייצר רקטות בגדה המערבית ולשגרם לעבר יישובים באזור יו"ש. מדובר ברקטות לא משוכללות שניסו לייצר בהדרכת איראן שמנסה כל העת להוביל להסלמה. הלילה נעצרו 29 מבוקשים ביו"ש

כוחות המנגנון הפלסטיני סיכלו ניסיון של הג'יהאד האסלאמי לייצר רקטות בגדה המערבית ולשגרם לעבר יישובים באזור יו"ש כך על פי מקורות ברמאללה לחדשות 12. לטענת אותם גורמים הדיווח הועבר לצה"ל ולשב"כ.

על פי הדיווח, מדובר ברקטות לא משוכללות שניסו לייצר בהדרכת איראן שמנסה כל העת להוביל להסלמה באזור מדרום ומצפון וכעת על פי הדיווח גם ברחבי יו"ש. בצה"ל מתמודדים כבר שנים עם איום הרקטות באזור רצועת עזה, והפעלת מערך שכזה גם בגדה המערבית עלולה להכניס יישובים נוספים לטווח הירי.

נציין כי במהלך הלילה האחרון עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 29 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט. החשודים הועברו לחקירת כוהב"ט.

בנוסף, במהלך סריקות של לוחמי צה"ל בעיר יריחו שבמרחב החטיבה המרחבית "הבקעה והעמקים", תפסו הלוחמים כספי טרור בשווי עשרות אלפי שקלים. פעילות זו מתקיימת כחלק מהמערכה נגד כספים המשמשים לטרור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו