הטבלה שפרסמה השב"כ לאחר לכידת החוליה

4 שנים אחרי: מאסר עולם לחבר החולייה שרצחה את מלאכי רוזנפלד

בית המשפט הצבאי ביהודה גזר עונש מאסר עולם ופיצויים על המחבל פאיז חאמד, שהיה מעורב ברציחתו של רוזנפלד בירי מרכב בכוכב השחר. בית המשפט הצבאי הרשיע את מחבל חמאס פאיז חאמד בגרימת מוות בכוונה, המקבילה לעבירת הרצח בדין הישראלי

בית המשפט הצבאי ביהודה גזר היום (שני) עונש מאסר עולם ופיצויים על המחבל פאיז חאמד, שהיה חבר בחוליה שרצחה את מלאכי רוזנפלד הי"ד בבנימין לפני ארבע שנים. המחבל הורשע בשורת עבירות, בהן גרימת מוות בכוונה, המקבילה לעבירת הרצח בדין הישראלי, וניסיונות לביצוע עבירה זאת.

לפי פסק הדין, המחבל היה חבר ופעיל בחוליית טרור שתכננה לבצע פיגועים נגד ישראלים. כחלק מפעילות החוליה, ביצעו חבריה כמה פיגועי ירי. בין היתר, ירו לעבר רכב ואמבולנס ישראליים. הוא תכנן את הפיגוע, אך לא ביצע בעצמו את הירי. הוא הרושע גם תכנון ושיבוש ראיות בפיגוע שאריע ב-2015 בצומת שבות רחל.

על פי כתב האישום, ביום הפיגוע נסעו שניים מחברי החוליה ברכב שנרכש מראש לצורך הפיגוע, ירו לעבר הרכב בו נסע רוזנפלד ופצעו אותו אנושות, הוא נפטר מפצעיו למחרת הפיגוע בבית החולים. בפיגוע נפצעו שלושה אנשים נוספים. במקרה אחר ירו חברי החוליה לעבר רכב ואמבולנס ישראלי. שניים מחברי החוליה שבה היה חבר הורשעו גם הם בגרימת מוות בכוונה ונגזר עליהם מאסר עולם.

כחודש לאחר הפיגוע הותר לפרסום כי פעילות משותפת של השב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל הביאה ללכידת תשתית צבאית של חמאס, שחבריה היו שותפים לביצוע פיגוע הירי. בחקירתם הודו חברי התשתית בביצוע הפיגועים ובניסיון להוציא לפועל פיגוע נוסף בתחילת יוני.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מאסר עולם ומשכורת מכובדת ותנאי בית מלון וביטוח בריאות הכי מקיף שיש והרבה כבוד…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו