צילום: המשרד לביטחון פנים

אחרי המחאות על האלימות במגזר: מבצע איסוף נשק בישובים הערבים

כחלק מהמאבק בנשק הלא חוקי בחברה הערבית: מבצע למסירת נשק תוך מתן חסינות מהעמדה לדין. השר ארדן: "אני מקווה שתחושת החירום תוביל לשיתוף פעולה של האזרחים לסייע להפוך את היישובים הערביים לבטוחים יותר

ביוזמת השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, יחלו ביום ראשון הקרוב משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים בשיתוף למעלה מ-80 רשויות מקומיות בחברה הערבית, במבצע נוסף למסירת כלי נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים. המבצע, שיתחיל ביום שיארך שבועיים, הוא חלק מהתכנית הכוללת לחיזוק הביטחון ביישובי החברה הערבית ומדובר בצעד נוסף במאבק לצמצום האלימות במגזר הערבי.

במסגרת המבצע ניתן יהיה למסור נשק ואמל"ח לא חוקי בכ-40 תחנות מרכזיות שיפורסמו ביישובים, מוסרי הנשק ואמצעי הלחימה לא יצטרכו להזדהות ולא יינקטו כנגדם הליכים פליליים בגין עבירה של החזקה/ נשיאת נשק לא חוקי.

השר ארדן: "במבצע הקודם שיזמתי לא זכינו לצערי לשיתוף פעולה. אך אני מקווה שתחושת החירום בעקבות מספר הנפגעים הרב תוביל אזרחים המחזיקים בנשק לא חוקי למסור הפעם את נשקם ולסייע בכך להפוך את הישובים הערבים לבטוחים יותר. המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל משקיעים משאבים אדירים ופורסים כוחות באופן חסר תקדים על מנת לאכוף את החוק, להילחם בפשיעה בחברה הערבית ולהשפיע על שינוי נורמות באופן שיביא להצלת חיים רבים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו