Gili Yaari/FLASH90

דיווח: פעולה מבצעית שאמורה לפתור בעיה חמורה מתעכבת בגלל היועמ"ש

פעולה שהוגדרה כחיונית ובעלת משמעות מבצעית של יחידה בפיקוד הצפון, ממתינה כבר קרוב לחודשיים לאישור הייעוץ המשפטי בפרקליטות הצבאית, אלא שזה טרם העביר את חוות דעתו בענין: "בעיה שעלולה הייתה להקשות על פעילות הצבא ולסכן חיילים"

פעולה שהוגדרה כחיונית ובעלת משמעות מבצעית של יחידה בפיקוד הצפון, ממתינה כבר קרוב לחודשיים לאישור הייעוץ המשפטי בפרקליטות הצבאית, אלא שזה טרם העביר את חוות דעתו בענין, מה שמביא לעיכוב בביצועה – כך דווח ב'גלי צה"ל'.

גורמים מבצעיים צוטטו כמי שמגדירים את הפעולה המדוברת כ"פעולה רגישה" שאמורה לפתור בעיה מבצעית חמורה שהתעוררה בגזרת הצפון, "בעיה שעלולה הייתה להקשות על פעילות הצבא ולסכן חיילים".

מדובר צה״ל נמסר בתגובה: ״מטבע הדברים, צה״ל אינו מתייחס לפעילויות מסווגות״.

יצוין, כי רק אתמול הוצג סקר ב'מכון הישראלי לדמוקרטיה', שנערך בקרב 500 לוחמי צה"ל המצביע על כך כי 62% סבורים כי הפצ"ר מקשה על צה"ל לעמוד במשימותיו, בעוד ש 45% מהלוחמים סבורים, כי מערכת הערכים של הפיקוד הבכיר שונה ממערכת הערכים שלהם.

המשיבים נשאלו בנוסף, "האם ערך טוהר הנשק פוגע או תורם ליכולת צה"ל בצע את משימותיו?" – 44% השיבו 'פוגע' בעוד 47% השיבו כי ערכים אלו דווקא תורמים ליכולת לבצע את המשימה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה גם קשור למנדלבליט? או שכל היועצים שתו אלכאול בשנה האחרונה?!

כמה שקוף שזה ידיעה מגמתית נגד הפרקליטות בעת הזאת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו