צילום: הדס פרוש / פלאש 90

ליברמן לא פוסל ישיבה עם החרדים‎: "עדיף בחירות או ממשלה צרה?"

שני ח"כים מ'ישראל ביתנו' ביקשו מליברמן לתמוך בממשלת ימין חרדים. השניים טענו: "הבטחנו לגבות מחיר ממי שיסרב לאחדות - הגיע הזמן". ליברמן התייחס לנושא ואמר: "מבין את הח"כים שמתקוממים נגד התנהלות של כחול לבן"

שני חברי כנסת ממפלגת ישראל ביתנו פנו היום (שלישי) ליו"ר מפלגתם, ח"כ אביגדור ליברמן בבקשה שיחבור ברגע האחרון לממשלת ימין כדי למנוע בחירות. השניים – ח"כ עודד פורר, יו"ר הסיעה ומספר 2 ברשימה, וח"כ חמד עמאר, מספר 6 ברשימה.

יו"ר ישראל ביתנו הגיב לדיווח בראיון לערוץ הכנסת ואמר כי היא אינו שולל כניסה לממשלת ימין צרה: "קשה לשקול מה הכי גרוע – בחירות מוקדמות או ממשלה צרה, אבל מבין את הח"כים בישראל ביתנו שמתקוממים נגד התנהלות של כחול לבן".כמו כן, בניגוד להצהרותיו בחודשים האחרונים, סירב ליברמן להתחייב שלא ישב בממשלת ימין צרה.

ב'חדשות 12' דווח כי חברי הכנסת עמאר ופורר אמרו לליברמן בפגישה שערכו עמו הבוקר כי "מדינת ישראל לא יכולה לסבול שלוש מערכות בחירות בשנה. יש פה גם מדינה לנהל. בכחול לבן אמרו שישראל לפני הכל – אבל הם מסרבים לכל ההצעות". השניים הזכירו לליברמן שהתחייב כי מפלגתו תגבה מחיר ממי שלא ילך לממשלת אחדות, לדבריהם: "הגיע הזמן לגבות את המחיר. כחול לבן ויאיר לפיד צריכים לדעת שאם ימשיכו לסרב לאחדות אז האלטרנטיבה תהיה ממשלת ימין צרה כדי למנוע בחירות".

בישראל ביתנו לא פספסו את ההזדמנות להסית נגד הציבור החרדי, כאשר הח"כים אמרו ליו"ר המפלגה: "אחרי שראינו את שיתוף הפעולה של חברי הכנסת של כחול לבן וטיבי כדי להעביר כספים קואליציוניים למפלגות חרדיות, ברור שהם כבר בבחירות. כחול לבן מנסה להכשיר את הקרקע לממשלה עם החרדים בסיבוב הבא".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד תרגיל מבריק מבית היוצר של המפלגה המטורללת הזאת כדי להלחיץ את ביבי עד הרגע האחרון. אני לא מאמין להם.. אבל מאוד מקווה שאני אתבדה

עוד ספין כדי ללחוץ על גנץ לרדת מהעץ.
בחירות שלישיות היא עובדה מוגמרת!!!

אתה גרמתה לבחירות שניות.
אתה תמנע בחירות שלישיות.
מי שירויח מזה זה אתה .יראו אותך כגיבור לאומי

נו באמת! לא יכולתם לחשוב על משהו יותר פתטי? ביום שבו ח"כים בישראל ביתנו יתלוננו אצל היו"ר שלהם זה היום שבו סעודיה תנחית טיסן מעץ על הירח.
אני מבין שהוא רוצה חרדת מהעץ המאוד מאוד גבוה שהוא טיפס עליו, אבל באמת יש גבול לכל תעלול.

פתאום הוא נלחץ הרשע הזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו