מזג האוויר שוב היכה בעיצומו של החג • צפו בסוכות המפורקות

צפו בגלריה מהסוכות המפוקות הן מערב החג והן לחסרי המזל אשר בעיצומו של חג הם מצאו את עצמם מתחת כיפת השמיים

במהלך ערב החג, ויו"ט ראשון של חג הסוכות נשבו רוח ערות ברוב אזורי הארץ, בעקבות הרוחות סוכות רבות עפו, נשברו, ומשפחות שלא קשרו היטב את הסכך לסוכה התעוררו בבוקר כאשר הם ישנים תחת כיפות השמיים.

קרא עוד:

[postim]

לפניכם גלריה הן ממשפחות באיזור ירושלים שבבוקר ערב החג נאלצו להתחיל לבנות את סוכתם מחדש, והן ממשפחות בצפון אשר בערב החג חיברו היטב את סוכתם אך לא חיברו את הסכך מספיק חזק, ובחיל החג כבר התעופפה מחצלת הסכך, והם נאלצו למצוא לעצמם מקום לאכול, ולהניח את ראשם לתנומה.

המשנה במסכת סוכה אומרת שאין זה סימן טוב כשיורדים גשמים בסוכות, והדבר דומה לעבד שמילא לרבו ספל שתייה והרב שפך לו את זה על פניו, והנמשל כשהיהודים בונים את הסוכות על פי מצוות ה' וה' מוריד לנו גשמים זה מראה שאנחנו צריכים להתחזק ולשפר את מעשינו, על כן ניקח על עצמנו כל אחד עוד התחזקות והקרבה למען כבוד שמיים, ואכן נזכה לשנה טובה ומתוקה מלאה בכל מיני השפעות טובות.

צפו בגלריות הסוכות המפורקות

צילום:

אלישמע סנדמן, צפת, עוזי פרלמוטר צלם "חדשות 24"

1-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 2-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 3-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 4-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 5-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 6-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 7-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 8-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 9-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 10-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' 11-צילום - עוזי פרלמוטר - סוכנות הידיעות ''חדשות 24'' PA013613 PA013614 PA013615 PA013616 PA013617 PA013618 PA013619

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שאלתי את הרב הגאון הגדול ר' עזריאל אויערבך שליט"א רב דשכונת בית וגן:
מה עושים במקרה שעף הסכך ביו"ט?
ואמר לי: שקוראים לגוי של שבת שישים את זה בחזרה!

לא היו גשמים עד כדי שתסרח המקפה, וממילא אין צורך סתם להפחיד אנשים.

דברי הגר"ע אויערבאך הם משנה ברורה מפורש, ולהשלמת הענין רציתי להוסיף מה ששמעתי מת"ח אחד,שבמוצאי יו"ט צריך לנענע את הסכך. ואולי ג"ז מפורש במ"ב.

זה לא רק שהגר"ע אויערבאך אמר הלכה. אלא מעשה שהיה כך היה: שביו"ט ראשון לאחר התפילה, באו בני משפ' לשאול אותו מה לעשות כי עף להם כל הסכך. ופסק להם, שיקראו לגוי של שבת שישים להם את הסכך בחזרה…

חבל שלא צילמתם בביתר, בערב החג, בין השעות 3:00-4:00 לפנות בוקר.

עפו כ-40% מהסוכות בביתר, ברוחות מזרחיות עזות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו