סיומי הש"ס ומזג האוויר הסוער • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

עוד שבוע הגיע לסיומו וזה בדיוק הזמן לצפות שוב בעשרת הסרטונים שהכי אהבתם: הקליפ המיוחד של מוטי שטיינמץ, סיום הש"ס של דרשו, הרבה תיעודים מהסערה, נתניהו וטראמפ על חיסול סולימאני וגם סרטון מטורף ממתקפת הטילים בעיראק • אל תפספסו

במקום הראשון: במרכזו של השבוע שעבר היה מעמד סיום סיום הש"ס הענק בהיכל הארנה בירושלים של אגודת ישראל בראשות מרנן ורבנן כ"ק האדמו"רים שליט"א. אחד משיאי האירוע היה המצגת המושקת בכיכובו של אמן הרגש מוטי שטיינמץ שסיפר את סיפורו של 'יענקלה הכונס', שפורסם גם כאן ב'חדשות JDN' במוצאי שבת.

לכתבה

במקום השני: שידור החי ממעמד סיום הש"ס ההיסטורי של ארגון דרשו ביד אליהו בתל אביב בהשתתפות אלפים שסיימו ונבחנו על הש"ס, בראשות מרנן ורבנן מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. על הפן המוזקאלי היו מיטב האמנים של המוזיקה היהודי מישראל ומהעולם. הנה השידור החוזר

לכתבה

במקום השלישי: אחת מכתבות העדכונים והתיעודים מהסערה אתמול ברחבי הארץ. הנה חלק מהסרטונים.

לכל התמונות והסרטונים

במקום הרביעי: תיעוד מהיום הראשון של הסערה, יום רביעי, אז אירע בין היתר הטרגדיה הקשה בנהירה. כך נראה חילוץ נהג ג'יפ שנקלע לשיטפון.

לכתבה המלאה

במקום החמישי: בבוקרו של יום רביעי כבר הגיע תיעוד מרענן ומלבין מהחרמון שנצבע בלבן. והיו גם סרטונים מההצפות בחיפה והשיטונות בנשר.



לכל הסרטונים והתמונות

במקום השישי: תיעוד מרהיב של רשות הטבע והגנים מההצפות בנחלים

לכל התמונות והסרטונים

במקום השביעי: השבוע הזה אחד המתוחים ביותר מבחינה בין לאומית, על סף מלחמה בין איראן לארצות הברית, אחד מרגעי השיא הייתה התקיפה הנרחבת של משמרות המהפכה על בסיסים אמריקניים בעיראק, שהתבררה לאחר מכן כהרבה רעש ובלי נפגעים. כך נראה מהצד האיראני שיגור עשרות טילים, בום אחרי בום.

לכתבה המלאה

במקום השמיני: וגם בישראל היה מה לדאוג, הקבינט התכנס להיערך לאפשרות שישראל תספוג את הנקמה האיראנית על חיסול רב המרצחים קאסם סולימאני, ונתניהו מהיר להגיב: "אנחנו עומדים לחלוטין לצידה של ארצות הברית במאבקה הצודק לביטחון, לשלום ולהגנה עצמית".

לכתבה המלאה

במקום התשיעי: לא רק בישראל, גם השידור החי והחוזר ממעמד סיום השס של דרשו במנצסטר זכה ללא מעט צפיות.

לכתבה

במקום העשירי: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מתייחס לחיסול קאסם סולימאני בהצהרה מיוחדת ממעון הנופש שלו בפלורידה.

לכתבה המלאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו