תיעוד מקומם: אוטובוס 'קווים' למודיעין עילית מדלג על התחנה • צפו

תיעוד בלעדי: קו 340 של 'קווים' מי-ם מדלג על התחנה בסמוך לגבעת זאב כשהוא נוסע במהירות על הנתיב השמאלי, למרות שבתחנה עמד אדם שנופף לעברו לעצור. קווים ל'חדשות JDN': נחקור את הפרטים וננקוט בצעדים אל מול הנהג בהתאם

קו אוטובוס 340 של חברת 'קווים' מירושלים למודיעין עילית עקף במוצאי שבת האחרון בשעה 00:35 את התחנה בסמוך לגבעת זאב ואף נסע במהירות על הנתיב השמאלי, למרות שבתחנה עמד אברך חרדי בשם יעקב שנופף לעברו לעצור – כך עולה מתיעוד שצילום והגיע לידי 'חדשות JDN'.

בשיחה ל'חדשות JDN' מספר יעקב כי "מכיוון שאני רגיל לצערי שהאוטובוסים של חברת קווים מדלגים חופשי על התחנות החלטתי הפעם להכין את המצלמה ולהסריט. אז הנה, הסרטה שרואים איך האוטובוס נוסע בנתיב השמאלי למרות שיש לו תחנה בנתיב הימני. אם שמים לב רואים את היד השנייה שלי מנפנפת לאוטובוס לעצור. כמובן שהאוטובוס לא עצר וכאילו כלום".

לטענתו ולטענת תושבים נוספים במודיעין עילית ששוחחו עם 'חדשות JDN', לא מדובר במקרה חד פעמי, אלא כחלק מזלזול מתמשך בתושבי העיר החרדית, מצד החברה שאמורה לספק להם שירותי תחבורה ציבורית: "אני יכול להגיד לך שאני נוסע המון בתחבורה הציבורית וזה לא הפעם הראשונה ולא הפעם השלישית שנהגים של חברת קווים מדלגים חופשי על התחנות", אומר יעקב.

שמואל, תושב העיר, מעלה בשיחה ל'חדשות JDN' טענות קשות כלפי החברה: "הנהגים פשוט חיות אדם, נוהגים במהירות מטורפת, לא עוצרים במעברי חציה, שלא לדבר על זה שלא מאטים במקומות הנדרשים על פי החוק. הם יכולים לצעוק, לקלל, להגביה שירים ערביים בקולי קולות, בלי טיפה התחשבות".

"העניין המרכזי הוא, הנהיגה המטורפת של הנהגים הערביים בחברה הן בתוך העיר והן מחוצה לה הם נוסעים במהירות גבוהה, לפתע עוצרים וכיוצא בזה וכל הנוסעים נזרקים קדימה, הם חותכים רכבים בכביש ומזגזגים בלי טיפת שימת לב. איך כתב תושב העיר: 'טיול גי'פים באפס מחיר'. כפשוטו", חותם שמואל את הדברים. הוא מספר כי בעיר יש האשמות קשות כלפי החברה על רקע התאונה הקשה השבוע בעיר.

מחברת קווים נמסר ל'חדשות JDN' בתגובה לתיעוד שהעברנו לעיונם כי המקרה הובא לידיעת החברה והיא תחקור את פרטיו ותנקוט בצעדים אל מול הנהג בהתאם. בהמשך עדכנו כי על פי התחקיר שמדובר בפנייה לא מוצדקת כי האוטובוס היה מלא ולכן בהתאם להנחיות משרד התחבורה האוטובוס לא עצר, לטענתם יצאה נסיעת תגבור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
46 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה קורה כל הזמן אין סוף פעמים!!! אולי באמת נתחיל לצלם כל פעם שהם מדלגים ונשלח למערכת? רק תכתבו לאן לשלוח את התיעוד

זה קורה הרבה

זה קורה הרבה

כל הכבוד ליעקב הזה אם כולם יצלמו ויתלוננו הם ישנו את ההתנהלות שלהם

אין להם שום שרות נורמאלי בכלל הם מזלזלים נורה בלקוחות חברת קווים

אין להם שום שרות נורמאלי בכלל הם מזלזלים נורה בלקוחות חברת קווים

אפשר לתבוע אותם בבית משפט לתעבורה

אני כתושבת העיר יכולה לאשר את הדברים. הנהגים נוסעים במהירות ובחוסר זהירות כאילו קנו את הכביש ואין עוד רכבים בשטח. כשאני עולה עם ילד קטן פלוס תינוק בעגלה אני ממש מתמודדת ולא יודעת את מי לתפוס קודם, אותי את הילד או העגלה וממש להתפלל לפני העליה לאוטובוס וכמעט לאמר הגומל בירידה…
מקווה שיטפלו בנושא החשוב ולא ימשיכו "למרוח" אותנו התושבים.

תיעוד אחד בודד לעשרות מקרים בשבוע בכל רחבי הארץ של נהגים עייפים בלילה שמדלגים על תחנות או שנוסעים מהר מאד לידם ולא מספיקים לעצור אף על פי שרואים מישהו בתחנה

המצב הזה שנהגים מדלגים על תחנות הוא נכון והוא מצוי לצערי, במקרה זה נראה לי שזה לא נכון הטענה, כי למיטב ידיעתי אין לקו 304 תחנה בגבעת זאב.

יכול להיות שהאוטובוס היה עמוס

לא רוצה להכליל אבל רוב הנהגים עם דגש שזה לא כולם
נוסעים במהירות מסןכנת ממש גם כלפי הנוסעים וגם כלפי הולכי רגל אפילו בפניות ובכיכרות
לא ברור מי נתן להם בכלל רשיון
בנסיעה בין עירונית כל שתי דקות בערך המוביליי מצפצף כי עוברים נתיבים וככל הנראה בלי לאותת או סתם מזגזגים
פחד לנסוע איתם!!!
והשרות לקוחות – פשוט דבש! מקשיבים בסבלנות ו"מעבירים את התלונה לטיפול"
מאוד מענין איפה הטיפול נתקע אחרי שנים!! של פניות, דילוגים על תחנות, נהיגה מופרעת, פטפוטי הנהג בפלאפון, צעקות והתפצויות של נהג ועוד ועוד!!!
הזלזול מקומם כל כך במיוחד בציבור שנוסע יותר בתחבורה הציבורית ופחות בפרטית.
מתי מישהו ירים את הכפפה ויטפל בזה באמת????
גוואלללללדדד!!!

במקרה זה הוא לא צדק כלל, אני הייתי על האוטובוס הזה והוא היה תפוס עד אפס מקום,
נכון שלא היו בעמידה אבל על כל ספסל ישבו מינימום שני הורים ושני ילדים, ואני זוכר שכבר בתחנה בצומת רמת שלמה כעסתי על הנהג שעצר והעלה אנשים על אף שלא היה מקום…

הצחקתם אותי.
לצלם ולתעד ולשלוח?
למי?
את מי זה מענין?

זה קו 340 ולא 304…

זה לא 304… הוא בכלל לא מגיע לכביש הזה. זה קו 340, ואת הנהגים לא מעניינות ההנחיות המפורשות של ההנהלה הישירה שלהם כי הם יודעים שלא יעשו להם כלום ובצדק. אם יתחילו לחקור את הנהגים על כל עבירה על ההנחיות לא ישארו להם נהגים. התחבורה הציבורית גם ככה קורסת. צריך פה שינוי יסודי בתפיסה

בקווים אם לא מנפנפים לנהג עם היד הוא לא עוצר בתחנה , כאילו הוא מונית הוא חייב לעצור אדם יכול לפעמים לא לשים לב רק אם הנהג סמוך לתחנה והוא כבר לא מספיק לנפנף .

זה קורה כל יום מליון פעם.
אם נרצה לצלם ולשלוח זה לא יפסיק

חחחחחחח זה לא חדש פנו כבר מאות לקוחות גם לחברה וגם למשרד התחבורה ושום דבר לא קרה כך שגם אם יהיה תיעוד זה לא יעזור אין פה מישהו שבאמת מעוניין בטובת הציבור אל תאשלו את עצמכם

לא נסיעת תיגבור ולא נעליים החברה הזאת מלומדת בשקרים והנהגים מנצלים את החוק של האוטובוס המלא וגם כשהאוטובוס היה ריק דילגו

אפשר לשות תביעה משפטית וזה פשוט מאד צריך להחתים מספר מסוים של תושבים גם באלעד וגם במודעין עלית ולגשת לעורך דין ודרך אגב במודעין עלית אחד מהתושבים עשה את זה וזה הושתק יש טוענים שקיבל כסף מהחברה (לא בטוח כך טוענים) בכל אופן צריך מישהו שזה באמת כואב לו ואמיתי שיעשה את זה עד הסוף
אני אישית התחלתי להחתים וחתמו לי הרבה וברצון טוב אלא שלא היה לי כוח ומוטיבציה לעשות את זה
צריך לעשות סוף גם לדילוגי התחנות וגם לנסיעה המטורפת
אני אישית נסעתי פה באלעד באוטובוס ונהג הכריח אותי לרדת בטחנה מסוימת כי רצה לחסוך לעצמו סיבוב פנתי עם זה למשרד ומרחו אותי כל הזמן כמובן שרק תביעה משפטית תעזור לציבור!!
צדיק יהיה מי שיעשה את זה

למה להתווכח תלכו ללמוד תורה

היום אפשר כבר לתבוע פיצויים

לי זה קרה כמה פעמים גם באפיקים וגם באגד

זה מצב גרוע שמתמשך כבר הרבה זמן נהגים ערביים מתנהגים כמו מושחתים והנהלה לא אכפת לה הניהול לקוי

אין ממשלה … רוצים אוטובוס???

למיטב ידיעתי תקנות משרד התחבורה מחייבות את הנהגים לעצור בתחנה גם כאשר אין להם מקום וליידע את העומדים בתחנה שהוא מלא, ואם מדובר בנסיעה האחרונה של הקו בלילה מחובת הנהג לאפשר לנוסעים לעלות בעמידה

לדעתי היה יותר נכון לעשות כתבה שתועד נהג שנוסע באדיבות וכן עוצר יפה בכל התחנות זה יותר נדיר !

כולכם צודקים

אני כתושב מודיעין עילית יכול להעיד שזה קורה הרבה שהנהגים בחברת קוים מדלגים על תחנות. הם רוצים לסיים את הנסיעה כמה שאפשר מהר. כדי שההפסקה שלהם תהיה יותר ארוכה.
זה קרה לי למשל בתחנה של רחוב שפע חיים בירושלים מול תמיר בתחנה האחרונה של רחוב שפע חיים מירושליים למודיעין עילית.
הנהג הערבי דילג על התחנה והמשיך לסוע.
למי שמכיר בצומת הזאת לא פונים שמאלה אלא חוצים את הצומת וממשיכים ישר כמאתיים מטר ואז עושים פרסה בכיכר וחוזרים לכביש גולדה מאיר ופונים ימינה. ניצלתי את מרווח הזמן עד שהוא יעשה את הסיבוב, ורדפתי רגלית אחריו עד המקום שפונה ימינה וחסמתי אותו בגופי , וגם אז הנהג לא הסכים להעלות אותי. הבהרתי שאני לא זז עד שיפתח לי את הדלת כי דילג על התחנה, ורק אז הוא נאלץ להעלות אותי.
מעולם לא ראיתי באגד תופעות כאלה.
חוץ מעניין דילוג תחנות ע"י הנהגים הערבים, הם גם הרבה פעמים נוסעים במהירות אדירה בפראות
מטורפת. שפשוט יכולה לעלות בחייהם של הנוסעים.
יתכן שזה משום שקוים לא נותנת שכר הגון לנהגים, ולכן נאלצת לקחת ערבים, וגם הנהגים מרגישים ששכרם הזעום לא מצדיק השקעה של נהיגה נינוחה ומסודרת, אלא העיקר לגמור עם הנסיעה.

הם הרבה פעמים מדלגים גם כשהאוטובוס ריק למשל במסובים יש להם תחנה למטה והם נוסעים מהגשר גם כשהאוטובוס ריק (מידיעה)
וכן פעם אשה צלצלה לרדת בח"ח קו והנהג נסע את כל ח"ח ואמר שאין לו כאן תחנות רק באבני נזר
וכן פעם א' נהג החליט שנמאס לו להיום באמצע מסלול אז הוא הוריד את כולם ונסע הביתה

זה קורה כל יום מלא פעמים ובעיקר בתחנותשהם מעבר ולא בתוך העיר!

כ"כ הרבה תגובות אני חושב שאם JDN היו באמת חכמים הם היו מפנים את כל התגובות לחברה או למשרד התחבורה ואז עושים כתבה נורמלית ע"פ מה שהגיבו בחברה ובמשרד התחבורה וזה היה נותן יותר סיקור נרחב
ולא לשכוח שכבר היו הרבה מקרי פציעה ואולי אפ" הריגה ע,י החברה הזאת כך שהציבור חייב להתורר

340 זה קו שנוסע מירושלים לגרין פארק ונאות הפסגה ולצערי זה מעשים שבכל יום לי זה קורע את הלב אני חשתי את זה על בשרי הרגשה מאד קשה
אני עדיין לא מבינה למה צריך לעמוד בתחנה ולהושיט יד אם לא הנהג לא עוצר ?

היה לי את זה מלא פעמים גם עם אוטובוסים של אגד ולא דווקא בין עירוניים. זה הזוי!!!! הגיע הזמן לעשות סוף לזה!!!!!!!!!

כנוסע כל יום בקווים אני יכול להעיד שזה קורה המון המון !

איפה העירייה בכל הסיפור הזה?????????????????????????

"הנהגים פשוט חיות אדם, נוהגים במהירות מטורפת, לא עוצרים במעברי חציה, שלא לדבר על זה שלא מאטים במקומות הנדרשים על פי החוק. הם יכולים לצעוק, לקלל, להגביה שירים ערביים בקולי קולות, בלי טיפה התחשבות".

לא מבין מה אתם מדברים אבל בביתר יש שרות מעולה על ידם

המצב הוא שיש כהיום אחראי סדרנים הוא ערבי ואול היחיד כהיום
עיפו את הסדרן פתחיה למשל
ולכן הם עושים ככל העולה על רוחם ממש
אני בעצמי צריך לנוח אחרי נסיעה מתישה מירושלים למודיעין עילית עקב נסיעתו המופרעת של המהג ןבפרט בכיכרות בעיר

מצטרף לתושב ביתר, אצלנו באשדוד לא יהיה כזה מקרה לעולם!!!!!!! ה-כ-ל בזכות חברת אפיקים!!!!!!!???

קוים זה חברה עם שרות גרוע (וגם נהגים "דתיים")אבל יש שם כמה נהגים שחלק ערבים שהשרות שלהם הוא לפנים משורת הדין(כמו לעצור בתחנה ואחרי שנוסע לעצור שוב למישהו שלא הצליח לתפוס)

כל התגובות נכונות…

משרד התחבורה מגבה את החברות תחבורה אפילן כשמדובר בעבירה על חוקים ותקנות כיוון שהמצב גם כך קשה מאד. צריך מישהו שירים את הכפפה וילך על תביעה משפטית אזרחית שתעקוץ את החברה בקנס שיכאב לה בכיס.

בביתר זה כמעט לא קורה, להפך, בשיום שישי נסעתי באוטובוס האחרון וכשהנהג שמע מהסדרן שעוד יש נוסעים בתחנות הוא חזר לאסוף אותם(נ.ב. ראוי לציין שהוא היה חרדי)

נא לא להוריד מסדר היום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו