האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת ביקש, והנער הסיר את העגיל מאוזנו • תיעוד

במהלך ביקורו של כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שליט"א בעיר רחובות נשא הרבי דברי חיזוק בפני נערים מתחזקים, לאחר שיחתו ניגש אליו נער לברכה ועצה כשהרבי מבקשו שיסיר את העגיל מאוזנו, הנער הסכים והרבי נשקו בחום על ידו

בליל ראש חודש שבט נכנסו אל כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שליט"א כחמישים בחורים מישיבת 'ילדי שגיא ויעקב' באשדוד אשר נמצאים בהליכי חזרה בתשובה כשהם עולים אט אט על דרך המלך.

כ"ק האדמו"ר שליט"א קבלם בחום ונשא דברי חיזוק בפניהם זמן ממושך כשהוא עומד על גודל הזכות שיש להם שהם משליכים את כל עברם מאחוריהם ומקבלים עליהם עול מלכות שמים באהבה.

במהלך שיחתו בפני הבחורים המתחזקים אמר הרבי: "דבר ראשון על כל אחד להתחזק בשמירת השבת כהלכתה, רק תטעמו ותרגישו את גודל קדושת השבת, זה חוויה רוחנית שלא ניתנת לתיאור במילים, וודאי שחס וחלילה שלא להגיע למצב של לחלל את השבת, כי כשמחללים את השבת מחללים את עצמינו, הקב"ה נתן לנו מתנה טובה שנקראת 'שבת' ועלינו לקבל את המתנה ולשומרה".

ל'חדשות JDN' נודע כי לאחר שיחתו של האדמו"ר עברו כלל הבחורים המתחזקים לקבלת 'לחיים' וברכה מהאדמו"ר שליט"א, אחד מהבחורים ניגש אל הרבי והחל משוחח עמו זמן ממושך, כ"ק האדמו"ר שליט"א שמע למצוקותיו ולאחר השיחה נצפה הבחור מוריד את העגיל שבאוזנו והגישו לרבי.

מקורבי האדמו"ר ספרו לאחר מכן כי הרבי חיזק את הבחור ועודדו לקבל על עצמו קבלה קטנה ועל ידי כך יזכה לכל טוב, הבחור לאחר ספקות הסכים להוריד את העגילים והגיש אותם לרבי, כשהרבי מעריף עליו ברכות עד בלי די, האדמו"ר שהתרגש מן הצעד של הנער נשקו על ידו בחמימות גדולה.

יצוין, כי קודם לכן הגיע האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שליט"א לציונו של אביו כ"ק האדמו"ר זצוק"ל הטמון בבית החיים ברחובות, עם בואו למקום העתיר הרבי זמן ממושך לישועת הכלל והפרט כשהוא שוהה במקום עם מקורביו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזה עושים ידיעה?!

כן!
במקום שחוזרים בתשובה עומדים אין צדיקים גמורים עומדים!!!

אשריו!!! אין על הישיבה של 'ילדי שגיא ויעקב'
כל הכבוד לרב אילן גוזל הוא עושה עבודת קודש

אתה צדיק!

כן מזה שיהודי מתחיל להתקרב לה' זה לא דבר של מה בכך בדורותינו…..
רבים השמים עגילים שפרשו מאיתנו ומזילים דמעות רבות..
אז כשיהודי שב לעמו השמחה היא כפולה כן !!!!!!!

דור של משיח תודה רבה לך אבא שבשמים על הזכות לחזור בתשובה

הלוואי וכל העולם החרדי חסידי יאיר פנים לבעלי תשובה לא רק כשהם מתחילים להתחזק אלא גם שירצו לגור בשכנות איתם ולשלוח את ילדיהם לבתי הספר שלהם. ללא ציניות..

הלוואי וכל החרדים והחסידים יאירו פנים לבעלי תשובה לא רק בתחילת התחזקותם אלא גם לאח ץר מכן שמקימים משפחות ורוצים לגור בשכנות איתם ולשלוח את ילדיהם למוסדות שלהם.. בלי ציניות

כ"ק מרן הגה"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א ממשיך דרך רבותה"ק הבעש"ט ותלמידיו הק' זי"ע לרדת אל העם ולהחזירם לאבינו שבשמים – להוציא יקר מזולל – הוא מזכיר מאוד את אביו הקדוש זי"ע שזכיתי לחסות בצילו הרבה שנים – והוא היה קודש הקדשים – זכותו תגן בעדינו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו