Yonatan Sindel/Flash90

שותפים להסתה: האם רון קובי במגעים להצטרף לישראל ביתנו?

בתצהיר נפיץ שהגיש לבג"ץ חבר המועצה מטעם ישראל ביתנו הוא טוען כי בפלגה ביקשו ממנו להיפגש עם קובי על מנת ליישר עימו את ההדורים: "הובהר לי כי רון שואף לשתף פעולה והגיש בקשה להתפקד למפלגה ולהיכלל ברשימת המפלגה לכנסת ה־23"

שלושה שבועות חלפו מאז שרון קובי הודח מתפקידו כראש עיריית טבריה, והיום צפוי להתקיים הדיון הראשון בעתירה שהגיש לבג"ץ נגד משרד הפנים על המהלך. אלא שבימים האחרונים ביקשו חברי מועצת העיר מהאופוזיציה להצטרף כמשיבים לעתירה. במסגרתה, הוגש תצהיר נפיץ לכאורה על ידי חבר המועצה מיכאל לרר, פעיל פוליטי במפלגת ישראל ביתנו, לפיה הוא ניסה להצטרף למפלגה – כך דווח ב'ישראל היום'.

בתצהיר טוען לרר כי מפלגת ישראל ביתנו ביקשה ממנו להיפגש עם קובי על מנת ליישר עימו את ההדורים. "תמהתי על הפנייה, שכן היה ידוע לכל שרון תקף בצורה חריפה ביותר את מפלגת ישראל ביתנו ואת העומד בראשה – ח"כ אביגדור ליברמן. הובהר לי כי כעת כי רון שואף לשתף פעולה עם המפלגה ואף בוחר לתקוף בצורה נחרצת את מפלגת הליכוד, ואף הגיש בקשה להתפקד במפלגת ישראל ביתנו ולהיכלל ברשימת המפלגה לכנסת ה־23", כתב לרר בתצהיר.

לרר התרצה ונפגש עם קובי ומקורביו ביום שישי לפני כשבועיים וחצי. בתצהיר העיד לרר על דברים שקובי אמר בעצמו בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12. לפי התצהיר קובי טען בפניו כי התמודד בבחירות הקודמות לכנסת ואף תקף את ליברמן לבקשת מפלגת הליכוד: "לאור הבטחות לכאורה שניתנו לו לטענתו מצד ראש הממשלה, כי הוא יישאר על כיסאו ולא יודח".

בהמשך התצהיר טוען לרר כי התבקש על ידי קובי לחתום למענו על תצהיר שהיה עשוי לסייע לו בעתירה לבג"ץ נגד הדחתו מראשות העיר: "מייד עם קבלת התצהיר הבהרתי לרון שאני מסרב לחתום וכי הטענות שכלולות בתצהיר אינן נכונות. במהלך הפגישה הגיעו עוד ועוד פעילים של רון שהוזמנו על ידו במטרה להפעיל עלי לחץ שאחתום, אך התמדתי בסירובי. נרמז לי אף כי יהיו השלכות פוליטיות במישור הארצי והעירוני במידה שאתמיד בסירובי".

על פי התצהיר, טען בפגישה נוספת שאליה הוזמן כי: "שוב הופעל עלי לחץ שאחתום על התצהיר תוך דגש מיוחד מצד רון שאם אחתום על התצהיר אקבל תפקידים ומינויים שרון הבטיח לי אם יחזור לתפקידו לאחר החלטת הבג"ץ".

רון קובי וישראל ביתנו לא מסרו תגובה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
20 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן זה המקום אליו הוא שייך ".ישראל בתנו". גן החיות

רון קובי וישראל ביתנו מקומם בכלא כבר מזמן, משום מה הם זוכים לעדנה

בשביל 2000 קולות הוא מצרף את קובי? טיפש

אדרבה שיצטרף האידיוט הזה. זה ממש מין במינו.

שילוב מנצח של טמבל עם מטומטם ענבי הרשע בענבי השנאה

למה לא? שיביא עמו את ה'הצלחה' הכבירה שלו לאיווט, וישקעו יחד בתהום הנשיה!

אל תשכח להחזיר את הרכב בלי הכיסאות שהבאת מהבית

הלך זרזיר אצל עורב

הוא רק יקלקל.

יש ג"מ. שאמר טיטוס לאחיינו אם תרצה לעלות ולהיות נכבד תרדוף את היהודים .וזה לברמן אין לא מה להציע כלום כראש מיפלגה, התחיל לרדוף תחרדים .וכן מיקי מאוס (רון קובי)אימץ את עיצת טיטוס בן דודם לרעיון זו לא בדיחה ממש כך וכואב.

רק 9 תגובות??

הוא היה צריך לקבל עשר מכות. אבותיו מצד אביו אמנם הגיעו מתימן בה שהו מאות שנים מאז חורבן הבית הראשון אבל מהיכן השורשים?
ובכן הם יצאו ממצרים והיו ממשפחה של מדיינים או אחד העמים שחיו באיזור. כמובן שהם הערב רב שיצא עם בני ישראל. השורש של קובי רון מעמי הערב רב. הם באמת לא יהודים מהשבטים בכלל.
כזה בן סורר כמו קובי יצא מפרי רקוב של עירוב בערב רב שעלה ממצרים.

איזה אבל

שותפים להסתה ולמפלה בקרוב

רק 11 תגובות??

למשיח בדרך.
לא חושב שיש לך את הזכות לדבר סרה בענין אבות אבותיו של רון קובי היו כבר בהסטוריה היהודית פרות ביאושים שיצאו מנביאים וגדולים. כואב הלב לראות את מארסיך ומחריבך אבל מכאן ועד להחליט ולדבר על דורות קודמים???

רון רון עד מתי תיהיה לנו למוקש אבל יש אלוקים בשמים אתה רודף תורה ושבת וכל מש שקשור ליהדות יותר גרוע מנבוכדנצר היום שלך קרב למפלה עם הרוסי הגוי לך ?לשיגעון ולא תחזור משם שם תהיה מפלתך ילד מגודל וטיפש⛹️‍♂️

רון קובי הוא בן לאבא בדואי .ראו הוזהרתם התרחקו ממנו

אני במקום ישראל ביתנו לא הייתי מתעסקת איתו אי אפשר לדעת פתאום יחליף להם מנעולים יברח עם רכב של מפלגה אי אפשר לצפות את מהלכיו

הלואי, כמו שהוא הצליח בטבריה, ובעז"ה כך גם יצלח בישראל ביתינו, יקח את כל המפלגה לשאול תחתית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו