אגודת רפואה וחיים: אמבולנס חדש הושק בשמחת בית השואבה

האמבולנס החדש נדבת משפחת שטיינמץ מאנטוורפן, בלגיה צפו גם בתיעוד משמחת בית השואבה אשר ערך הארגון

זר כי היה נקלע לאולמי קונטיננטל בב"ב ביום ג' דחוה"מ סוכות – לא היה יכול להישאר אדיש, קולות השירה והנגינה, הריקודים הנלהבים והמעגלים הסוערים, הרקדנים הענקיים והפעלולים המהנים התמזגו באחת כדי לשמח ולהקפיץ את ליבם של ילדי משפחת "רפואה וחיים" שהגיעו מכל הארץ להשתתף בשמחת בית השואבה המרכזית שאורגנה במיוחד עבורם.

 קרא עוד:

[postim]

המסורת של חיילי אגף השמחה לתכנן ולארגן מידי שנה בימי חול המועד עשרות מסיבות שמחה בבתי חולים, בתי אבות ומרכזים גריאטריים באה השנה לידי ביטוי עז ומוחשי בשורה של אירועים משמחים ומרגשים בניצוחו של יו"ר האגודה הרב יצחק רוט שליט"א כשהמרכזי שבהם, היה שמחת בית השואבה המרכזית והגדולה לילדי אגף החניך המיוחד, מסיבה שהותירה רושם אדיר של שמחה וסיפוק על כל מאות המשתתפים, המתנדבים והאורחים הרבים.

טרם המעמד כובדו משפחת תורמי האמבולנס החדיש והמפואר לחנוך בטקס חגיגי ונרגש את רכב האמבולנס שנוסף זה עתה לצי רכבי האגודה וישמש את מאות נעזרי וילדי האגודה. משפחת שטיינמץ הנכבדה שהגיעה מאנטוורפן לחגוג את השמחה התכבדו בגזירת הסרט ובחנוכת האמבולנס כשהם מודים להנהלת האגודה על הזכות לקחת חבל במעשי החסד הרבים והנפלאים המתבצעים באמצעות רכבי יום יום, שעה שעה מסביב ליממה במעגל השנה.

דברי תודה השמיע מנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל שהביע את תודתה הלבבית של אגודת רפואה וחיים למשפחת הנדיבים הדגולה, את המשא המרכזי ודברי ברכה נשא הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א שהרחיב במעלת השמחה וסגולתה בימי זמן שמחתנו להועיל לצאת מכל עצב וכאב להיות אך שמח תמיד.

לקראת סיום הנאומים פצחו האברכים ועשרות המתנדבים שהגיעו במיוחד בפיקודו המסור והמדהים של מנהל אגף החניך המיוחד הרב נפתלי ויינברגר לשמח את נפש הילדים הזכים ופיזזו בריקודים משמחים, כשהם סוחפים את הילדים עם כסאות הגלגלים להיות במרכז השמחה האדירה לצלילי התזמורת המורחבת של בעל המנגן הרב מאיר אדלר יחד עם בעלי הזמר הרב משה וינטרוב, הרב אהרן סמט, הרב שמואל קרישר שהופיעו וכיבדו מגרונם את המעמד המרגש והמיוחד. במרכז המסיבה הופיעו רקדנים מיוחדים והמשמח הרה"ח אלכסנדר גייגר ששימחו בתלבושות מהנות ובתוכנית פעלולים מרתקת את הילדים המופתעים והעולזים ששאבו מלא חפניים ששון ושמחה לכל השנה כולה.

צפו בגלריה מרהיבה

 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ2 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ3 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ4 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ5 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ6 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ7 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ8 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ9 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ11 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ12 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ13 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ14 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ16 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ18 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ21 שמחת בית השואבה וחנוכת האמבולנס החדש של האגודה מ22

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו