"הקורבן ה-46": איש מירון ר' בן ציון קופרשטוק ז"ל חלה בקורונה ונפטר

אבל במירון: הרב החסיד רבי בן ציון קופרשטוק ז''ל שהיה מהעסקנים הגדולים של מירון נפטר הבוקר בטרם עת לאחר שנדבק בשבוע האחרון בנגיף הקורונה והוא בן 63. במשך כל שנות חייו התאמץ מעל ומעבר עבור הילולת ר' שמעון בר יוחאי בל''ג בעומר

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים מגיעה הבשורה הקשה והמרה על פטירתו הפתאומית בטרם עת של הרב החסיד רבי בן ציון קופרשטוק ז"ל אשר היה מהעסקנים הגדולים של מירון וזאת לאחר שנדבק בשבוע האחרון מנגיף הקורונה והוא בן שישים ושלוש לחייו.

במשך כל שנות חייו התאמץ מעל ומעבר עבור הילולת ר' שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר, כבר זמן רב קודם ההילולא היה יושב וחושב כיצד ניתן לקיים את ההילולא על הצד היותר טוב לכבודו של התנא הקדוש, אחד מהדברים שהקים היה 'מרפסת הכוהנים' שהביא פיתרון לכוהנים רבים שיכלו כך להגיע בסמיכות לציון הרשב"י זיע"א.

גם את ההילולא ביום היארצייט של ה'אור החיים' דאג ר' בן ציון שהכל יתנהל כשורה על הצד היותר טוב, גם בהילולת שמואל הנביא הוא היה מעסקניה הבולטים אשר הגיע במסירות לתת שכם ולפקד על האירועים הללו.

המנוח ז"ל לצד מנכ"ל המרכז הארצי לפתוח המקומות הקדושים הרב יוסף שווינגר ועסקן חסידות באיאן חיים רבינוביץ

עד תחילת השבוע האחרון התהלך המנוח כאחד אדם והיה בריא, ביום רביעי הוא עבר בדיקה לגילוי קורונה שם הוא נמצא שלילי לנגיף, אמש (מוצאי שבת) התמוטט ר' בן ציון ולאחר שערכו בדיקה נוספת הוא נמצא חיובי לנגיף, במשך הלילה מצבו התדרדר ולפנות בוקר הלך הוא לבית עולמו מותיר אחריו משפחה כבודה ומכרים רבים הממאנים להינחם על לכתו של איש החסד.

ח"כ ישראל אייכלר ספד לו הבוקר: "אוי לה אמרה מירון כי אבדה בן ציון. יחד עם כל באי היכל הקודש בית רשב"י במירון, נחרד לבנו ושבת משוש לבנו, בהילקח המשמש בקודש במירון, דולה ומשקה, מאכיל ומאיר למאות אלפי ישראל ב"הילולא דרשב"י". בכל ימות השנה עמד על המשמר, בקור וחום יומם ולילה לא ישבותו לדאוג לכל באי בית ה' העולים למירון, הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל".

המנוח זצ"ל עם הרב ישראל אייכלר

"אשר נפל שדוד במגיפה אשר שרף ה', בשיא כוחו וגבורתו לעמוד לשרת בהיכל ה' בציון הרשב"י זיע"א. מה כאן עומד ומשמש, רבי בן ציון ז"ל, יעלה בכוח החסד לפרוץ דלתות היכלא דרשב"י, להביא זעקת בני ישראל, בארץ ובגולה, הקשורים לתורת הרשב"י, למען יסיר ה' חרון אף ותיעצר המגיפה".

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק. תורתו מגן לנו, הוא ימליץ טוב בעדנו אדונינו בר יוחאי. יהא למליץ יושר על משפחתו המסורה ועל כל מכריו ומוקירי זכרו ויבולע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים ויסיר מאתנו נגע ומחלה במהרה". וסיים: "החותם בדמע ישראל אייכלר, בשם כל משפחת, הרב מנשה אייכלר זצ"ל, משב"ק ציון הרשב"י יובל וחצי שנים במירון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל דאבדין

גייואלד ישר לרבי שמעון

אין בן אדם שנפטר בטרם עת.כל אדם נפטר בדיוק בעתו ובזמנו.

נורא ואיום
דיייי לצרותינו!!!

ברוך דיין האמת

ה יצלנו

יהא למליץ יושר ולפעול ישועה לכלל ישראל בקרוב

אוי אוי טאטע
לא להאמין לא להאמין
כזה איש יקר נילקח בחטף
לב זהב טוב לב
מי שאמר לעולמינו די יאמר לצרותינו דדיייייייי
???????
בוודאי עלית למרום להביא הגאולה@gmail.com

בן ציון הצדיק !!!
לא מאמין שאתה כבר לא איתנו
לך אל ר' שמעון ותיתחנן על הגאולה
אל תישכח אותנו.
כמו שלא שכחת אותנו בעולם הזה
ת.נ.צ.ב.ה.

ה' יעזור
כמה אנשים היקרים נלקחים ממנו בחטף כזה

קחו את הכאב ותתרמו מיד!!!! לקרן שהוקמה….
זה הדרך לגמול לו על מסירותו המופלאה לכל יהודי באשר הוא!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו