פרוש דורש: "להשוות את תנאי עובדי ההוראה במוכש"ר והפטור לממלכתי"

סגן השר מאיר פרוש פנה לשר החינוך רפי פרץ בעקבות טענה של פקידי האוצר לפיה מכיוון שישנם מוסדות חרדים שהוציאו את עובדיהם לחל"ת, יש להוציא את כל המוסדות החרדים לחל"ת ולא כפי שסוכם לגבי המוסדות הממלכתיים

סגן השר מאיר פרוש שלח אתמול מכתב דחוף לשר החינוך רפי פרץ בו הוא מבקש ממנו לפעול להשוואת תנאי עובדי ההוראה במוכש"ר והפטור למוסדות הלימוד הממלכתיים ולא להוציא אותם לחל"ת. זאת, בשל טענות של פקידי האוצר שמספר מוסדות חרדים כבר הוציאו את עובדיהם לחל"ת.

במכתב כותב סגן השר כי "בימים אלו, כאשר ישנה אי וודאות גדולה לגבי מועד החזרה לשגרת לימודים ועבודה, עולה בין השאר השאלה בנוגע להמשך תשלום שכר לעובדי ההוראה במוסדות החינוך.

"כפי שהבנתי, ישנה אצל מקבלי ההחלטות במשרד האוצר התייחסות שונה כלפי עובדי ההוראה במוסדות הפטור והמוכש"ר, והם מעוניינים שמנהלי מוסדות אלו יוציאו את העובדים לחל"ת בחודש אפריל, כדי שלא יצטרכו להגיע להסדר של תשלום מלא (בחלקו על חשבון המשרד ובחלקו על חשבון ימי חופש של העובדים), כפי שמתגבש בימים אלו לגבי כלל עובדי ההוראה במוסדות הממלכתיים והממ"ד.

"אמנם, שמעתי שבחדרי הדיונים, עלתה טענה שהיות ומספר מוסדות במגזר החרדי מיהרו והוציאו את העובדים לחל"ת כבר באמצע חודש מרץ, וזאת עקב אי הבהירות שנוצרה בתחילת המשבר. אך לאחר מכן רובם חזרו בהם מההוראה הגורפת ורוצים לשקול את הדברים מחדש. במעט רצון טוב, ניתן להחזיר את הגלגל אחורנית ולהגיע להסכם שייטיב עם העובדים, תוך קיזוז המקדמות שכבר קיבלו חלק מהעובדים שהוצאו לחל"ת.

"אבקשך, בכל לשון של בקשה, לשקול את הנושא בכובד ראש, ולפעול ביתר שאת על מנת לאשר את העברת מלוא התקציב – שגם בימי שגרה הוא חלקי – למוסדות המוכש"ר והפטור, וזאת על מנת שעובדי ההוראה באותם מוסדות יוכלו לקבל את שכרם באותה מתכונת שמקבלים עובדי ההוראה במוסדות הממלכתיים והממ"ד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לפורוש
ושילחם על זה עד הסוף.
[אח"כ יהיה זמן לטפל באותם מנהלים שהוציאו עובדי הוראה לחל"ת בחוצפתם]

בתנאי שיהיה לימודים מרחוק כמו במוסדות הלא חרדים. אם אין תוכנית למידה לילדים אין סיבה שיקבלו משכורת.

לאחד שגר בבית וגן: שלא תדע מצרות מה זה למידה מרחוק

ברור שיש למידה מרחוק.
הבנות שלי בבית ספר חרדי ויש להם קו לימודים המורות מקליטות שיעורים לפי מערכת שעות וזה יחשב לציון לתעודה….אז ברור שיקבלו משכורות למה לא??? הן עושות את זה בזמן שהן עם הילדים הפרטיים שלהן בבית זה לא פשוט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו