צילום: לע"מ

בנט ל'JDN': "אחרי יום העצמאות צריך לפתוח מחדש את הישיבות" • צפו

שר הביטחון אמר במענה ל'חדשות JDN' כי "אני לא מקבל את עמדת משרד הבריאות שבכלל גם את הכלכלה רצה לפתוח רק בתחילת מאי". על המצב במלוניות: "כל מאמץ לבוא לקראת כל סוגי וזרמי הציבור החרדי, זה יש הרבה כשרויות, הן לא נועדו לנופש"

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס היום במענה לשאלת 'חדשות JDN' לאפשרות של פתיחת הישיבות בקרוב ואמר כי "לגבי פתיחת הישיבות ובכלל מערכת החינוך, שמעתם את עמדתי ואגיד אותו בצורה ברורה, אני חושב שאחרי יום העצמאות ובהינתן שהציבור הישראלי מקיים כללי ריחוק חברתי כמו שצריך, צריך לפתוח מחדש את מערכת החינוך".

השר הבכיר תקף במסיבת העיתונאים שהועברה בשידור חי ב'חדשות JDN' את עמדת משרד הבריאות ואמר כי "אני לא מקבל את עמדת משרד הבריאות שבכלל גם את הכלכלה רצה לפתוח רק בתחילת מאי, יש מחלוקת, מחלוקת לגיטימית, אני חושב שכרגע העודף תבהלה גורמת נזק ענק לעתיד אזרחי ישראל".

לדבריו, "בסוף אנחנו נמצא שיותר אנשים מתים מזה שאין להם כסף לקנות תרופות, למדינת ישראל לא יהיה כסף לממן סל תרופות, לא יהיה לנו כסף לקיים את משפחותינו בצורה ראויה וחייבים עכשיו נחישות בדבר הזה. זה הקו העיקרי שאני מתכוון להוביל ולדחוף בכל כוחי, ואז צריך צריך לעבוד קשה לשקם את פרנסת ישראל".

על חשיפת 'חדשות JDN' אמש על תלונות של חולי קורונה חרדים על המצב במלוניות אמר כי "אנחנו עושים כל מאמץ לבוא לקראת כל סוגי וזרמי הציבור החרדי, זה לא קל כי יש כשרות כזאת ויש כשרות אחרת, אני מצפה לקור רוח, אנחנו אפ' החלפנו למלון יותר טוב אבל בסוף המלוניות לא נועדו לנופש הם שם כדי לבודד את עצמנו כדי לא להדביק אחרים".


צפו: בנט עונה לשאלות 'חדשות JDN.

עוד הוסיף השר: "מה צריך לעשות עכשיו? בתחילת המגיפה לא ידענו מספיק. עכשיו אי אפשר להחזיק את מדינת ישראל במצב שהמגזר הפרטי קורס. יש מאות אלפי אנשים שלא יודעים איך הם משלמים מחר שכר דירה. יש להם עובדים שהם משלמים להם משכורות ולהם אין איך לשלם".

"החלופה היא לפתוח את הכלכלה – לנצח את המחלה, ובמילה אחת – בדיקות. זו הסיבה בגינה אני מתעכב על זה שוב ושוב״, הוסיף השר והמשיך: ״הבדיקות זה מעין סנסור פורש סנסורים טבעיים על פני כל המדינה. ואיך? בכל מקום בארץ יש רופא משפחה הוא יכולך להפנות כל אדם עם סימפטומים לבדיקה מהירה כעניין שבשגרה".

בנט המשיך: "ברגע שיהיה מקבץ של 20-30 אנשים בחצור הגלילית, אנחנו נדע את זה ונוכל לשלוח אותם לבידוד, ולמנוע מצב ש-1500 איש בחצות הגלילילת הם נשאים. הבדיקות הם תעודות הביטוח לפתיחת הכלכלה ללא התפרצות המגפה. צריך פרויקט לאומי לדבר הזה, עם היכולת לאשר מעבדות וצריך להסתער על זה. זה דבר שלא קורה בצורה מספיק מהירה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה בנט שאנחנו מכירים במשרד הביטחון בלי ביטחון חבל

למה לא עובד

איזה מצחיק. אנשים רוצים כשרות ספציפית? זה רוצה רובין וזה העדה… חברים שעת הדחק תאכלו גם שארית או מחפוד או מה שיביאו זה לא טרף

הוא לא אוהב תורה ולא את החרדים, אל תתבלבלו.

היה חבר של לפיד , תומך ברפורמים. בבקשה לא להתבלבל. לא אהבת תורה פועמת בו

מחכים לשמוע את דעתן של מנהיגי הדור מרנן ורבנן מועצת גדולי התורה שליט"א, והלואי שגם השר יקשיב וישמע

אני פשוט לא מאמינה שמתפנקים במלונות האלה
ויש תלונות??????
הזוי!!!!
מה קרה לנו
חילול ה….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו