צילום: זק''א תל אביב

היתומים זעקו קדיש: הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל הובא למנוחות • צפו

בהלוויה קורעת לב שנערכה אמש בבני ברק בהשתתות בודדים ליוו בני משפחת קולדצקי את אביהם הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ''ל שנפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה. אחיו הגה''צ רבי יצחק קולדצקי: "מי שנפטר מהמגיפה נמחלים לו כל עוונותיו"


צילום: זק"א תל אביב

אמש (שלישי) בשעות הלילה נערכה הלוויתו של הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל, מחשובי התלמידי חכמים שבשכונת רמת אלחנן בבני ברק, זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ ובעולם כולו.

מסע ההלוויה יצא מביתו של הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל שבשכונת רמת אלחנן בבני ברק לעבר בית העלמין סגולה שבפתח תקווה, בשל נגיף הקורונה ההלוויה התקיימה במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בהלוויה השתתפו בני משפחתו וכן אחיו הגה"צ רבי יצחק קולדצקי שליט"א חתנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, במהלך ההלוויה התבטא הגר"י קולדצקי ואמר: "כתוב בספר 'שבט מוסר' שמי שנפטר מהמגיפה נמחלים לו כל עוונותיו וכן הוא היום כל מי שנפטר מהקורנה".     לסיוע למשפחה  לחצו כאן>>>

מי שסייע בעריכת ההלוויה והקבורה היו מתנדבי זק"א תל אביב שעמדו לצידה של המשפחה בשעות הקשות.


צילום: זק"א תל אביב

כזכור, אמש דווח על פטירתו של המנוח הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל אשר היה בשנת השישים ותשע לחייו. בנו איש התקשורת החרדי מנחם קולדצקי ביכה את לכתו של אביו הגדול בשיחה ל'חדשות JDN' ואמר: "אבא זצ"ל היה אדם יקר מאוד, תמיד הסתובב במאור פנים, הוא גם מעולם לא פגע במישהו, המידות שלו היו משהו מיוחד, אבא תמיד חייך לכולם וקבל כל אדם בסבר פנים יפות".

עוד הוסיף הבן כי "הוא היה אבא מיוחד שאהב את כל בניו ובנותיו אהבה ענקית, כולם אהבו אותו והשיבו לו אהבה חזרה, את כל חייו הוא הקדיש לתורה ולשמירת המצוות והוא היה ידוע בהשקעה והחביבות המיוחדת שהייתה לו למצוות. פטירתו כואבת לכולנו".

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ועשרה ילדים בהם שבעה נשואים המבכים מרה את לכתו הפיתאומית של אביהם זצ"ל. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

לסיוע למשפחה  לחצו כאן>>>

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה זה לא נפתח? זה מעצבן!!!

תנחומים לבני משפחת קולדצקי היקרים
שלוחה בזאת ובפרט לבנם חברנו היקר רב אלחנן שליט"א גבאי בית מדרשנו המסור בלב ונפש למען העמדת הדת על תילה ומקים עולה של תורה בעיה"ק צפת תובב"א
המקום ינחם אותכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד אמן

שריפה!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו