צילום: זק"א

בדרום השרון: בן 86 נספה בשריפה ביישוב מתן – שתי נשים נפגעו קל

צוותי מד"א שהוזעקו לביתו הפרטי של הקשיש ביישוב מתן שבמועצה האזורית דרום השרון נאלצו לקבוע את מותו. בשרפה נפגעו עוד שתי נשים בנות 55 ו-40 באורח קל. "הגבר היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

קשיש סיעודי בן 86 נספה בשריפה שפרצה היום (רביעי) בבית פרטי ביישוב מתן שבמועצה האזורית דרום השרון. בנוסף אליו, שתי נשים בנות 55 ו-40 נפגעו קל, אחת מהן היא בתו של הקשיש והשנייה היא שכנה המתגוררת בסמוך. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של בן ה-86 במקום, והעניקו טיפול רפואי לנשים שסבלו משאיפת עשן.

ממד"א נמסר כי בשעה 16:02 התקבל דיווח במוקד על שריפה בבית פרטי במועצה אזורית דרום השרון. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 86 והעניקו טיפול רפואי לשתי נשים בנות 55 ו-40 במצב קל כשהן סובלות משאיפת עשן. ברשות הכבאות מסרו כי נבדק חשד כי הקשיש עישן במיטתו שהתלקחה כתוצאה מכך.

פראמדיק מד"א שהגיע לזירה, פאדי חמדאן, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי השריפה. 2 הנשים שסבלו משאיפת עשן היו מחוץ לבית כשהן בהכרה מלאה והענקנו להן טיפול רפואי שכלל חמצן. מיד כשהתאפשר נכנסו פנימה בליווי כוחות הכיבוי שערכו במקום סריקה. הגבר היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

דוד פינץ, חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שעולים מהדירה בקומה הראשונה במבנה, כוחות הכיבוי שפעלו במקום איתרו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. מייד כשהתאפשר, נכנסנו פנימה – אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נראה לי הפסקה האחרונה לא קשורה,
האישה מתה? בכתבה נאמר שהיא פצועה קל, משהו לא ברור פה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו