צילום: ויקיפדיה

שגריר האירופי זומן לשיחת בירור במשרד החוץ: "לא נקבל תמיכה בטרור"

עמנואל ז'ופרה זומן למשרד החוץ ונדרש לתת הסברים בעקבות המכתב שיצא לאחרונה מהאיחוד האירופאי לרשות הפלסטינית התומך במימון ארגוני טרור. שר החוץ: "אנחנו דורשים מהאיחוד האירופאי להפסיק לאלתר כל תמיכה, טרור הוא טרור וכל סיוע לטרור יביא טרור נוסף"

שגריר האיחוד האירופאי, עמנואל ז'ופרה, זומן היום (חמישי) למשרד החוץ ונדרש לתת הסברים לסמנכ"ל אגף אירופה, השגרירה אנה אזארי, בעקבות המכתב שיצא לאחרונה מטעם נציג האיחוד האירופאי לרשות הפלסטינית, בו נאמר כי גורמים הקשורים, התומכים או המזדהים עם ארגוני טרור, הכלולים ברשימות הטרור של האיחוד עצמו, יכולים לקבל מימון של האיחוד האירופאי.

בהודעה מטעם משרד החוץ נאמר כי "ישראל רואה בחומרה רבה ומתנגדת קטגורית למדיניות האיחוד בנוגע למימון ארגוני טרור, אשר מהווה כתב הרשאה להסתה, תמיכה ומעורבות בטרור".

שר החוץ ישראל כ״ץ: "אנחנו דורשים מהאיחוד האירופאי להפסיק לאלתר כל תמיכה, כספית או אחרת, בכל גורם התומך בטרור במישרין או בעקיפין. כמו שמלמד ניסיון העבר טרור הוא טרור וכל סיוע לטרור יביא טרור נוסף".

במכתב שיצא לאחרונה מטעם נציג האיחוד האירופאי לרשות הפלסטינית, נאמר כי גורמים הקשורים, התומכים או המזדהים עם ארגוני טרור, הכלולים ברשימות הטרור של האיחוד עצמו – יכולים לקבל מימון של האיחוד האירופאי.ה קמפיין הפלסטיני מבוסס על הטענה שלפיה "המאבק נגד הכיבוש הישראלי" אינו טרור, וכי הגופים שנכללים ברשימת הטרור האירופית הם מפלגות פוליטיות לכל דבר ועניין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה חשבתם, נאצים נשארים נאצים, המסורת של היטלר עם השייח אמין אל חוסייני ממשיכה בדורנו עם האיחוד האירופי עם הרש"פ- מסורת לא מפסיקים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו