"יושתו קנסות כספיים כבדים": עיריית בני ברק במבצע לאכיפת תקנות הקורונה

לאור החשש המוחשי מפני התפרצות תחלואה נוספת בעיר ותחושת רפיון בשמירה על הנהלים בבתי הכנסת, הוחלט על צעדי אכיפה כאשר על הגבאים יושתו קנסות כספיים כבדים. בנוסף, יוחל במבצע אכיפה מיידי ברחבי העיר בגין אי חבישת מסכה במרחב הציבורי

עיריית בני ברק הודעה הערב (ראשון) כי בכוונתה להנחות את הפקחים העירוניים לאכוף את כללי פתיחת פתיחת בתי הכנסת, זאת בעקבות מה שהגדירו כ"רפיון בשמירה על הנהלים". בעירייה איימו כי "על הגבאים יושתו קנסות כספיים כבדים. בשלב ראשון, מחר יום ב' יינתנו דוחו"ת אזהרה". בנוסף תתבצע אכיפה על החובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.

מהעירייה נמסר כי "יחד עם השמחה וההתרגשות הגדולה משיבתנו לבתי הכנסיות לבוא אל היכל ד' בקול תורה ותפילה, לאור החשש המוחשי מפני התפרצות תחלואה נוספת בעיר ותחושת רפיון בשמירה על הנהלים בבתי הכנסת, הוחלט בסיום ישיבת חירום בלשכת ראש העיר על צעדי אכיפה בגין רפיון בנהלים (פתיחה והתקהלות שלא בהתאם לכללי הבטיחות)".

"כאשר על הגבאים יושתו קנסות כספיים כבדים. בשלב ראשון, מחר יום ב' יינתנו דוחו"ת אזהרה. בנוסף, יוחל במבצע אכיפה מיידי ברחבי העיר בגין אי חבישת מסכה במרחב הציבורי. זו חובתנו למען העיר ולמען שלומה בעת הזו", לשון ההודעה.

בשורה לחג: מותר עד 70 מתפללים בחלל – עד 100 בחללים נפרדים באותו מפלס

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יופי מצוין רק אם נשמור חזק על הכללים נצליח לחזור לשיגרת חיים תקינה

דרך לא רעה לעשות כסף .

כל הכבוד

בוקר טוב עיריית בני ברק,
טוב מאוחר מלא כלום,
נקווה ששאר העיריות ינקטו צעדים דומים, המצב בהרבה מבתי הכנסת על הפנים!

אולי במקום כל האיומים, תפרסמו מהם הכללים, שמשתנים כל יומיים שלשה, ואף אחד כבר לא יודע מה עכשיו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו