צילום: פלאש 90

משרד התקשורת הודיע: נסגר מכרז התדרים לקראת פריסת רשת ה-5G

על רקע ההתנגדות והמחאות של חסידי קונספירציה לפריסת הדור החמישי (5G) בארץ ובעולם, הודיעו היום (חמישי) במשרד התקשורת כי שלב הגשת ההצעות הבסיסיות למכרז תדרים נסגר. "למכרז יש השלכות מדיניות וביטחוניות ובעיקר פוטנציאל אדיר"

על רקע ההתנגדות והמחאות של חסידי קונספירציה לפריסת הדור החמישי (5G) בארץ ובעולם, הודיעו היום (חמישי) במשרד התקשורת כי שלב הגשת ההצעות הבסיסיות למכרז תדרים נסגר. "זהו יום חשוב למדינת ישראל העומדת בפתחה של מהפכה טכנולוגית חדשה", אמר שר התקשורת יועז הנדל.

במשרד התקשורת אומרי כי המכרז הוא אבן דרך מרכזית להובלת וקידום מדינת ישראל לחזית הטכנולוגית יחד עם המדינות המובילות בעולם. המכרז, גובש לאחר עבודת מטה סדורה, ובמתווה מאוזן באופן שיתאים לתנאי השוק בעת הנוכחית, תוך ניהול ומיצוי מיטבי של ספקטרום התדרים. כעת, לאחר שהוגשו ההצעות, ועדת המכרזים תבחן ותאשר את המציעים הכשירים, אשר עמדו בתנאי הסף, להשתתף בשלב התיחור במכרז.

שר התקשורת יועז הנדל אמר כי "טכנולוגית הדור החמישי תאפשר פיתוח מואץ בתחומי הבריאות, החברה, הנגשת הידע, החקלאות, ההתיישבות הכלכלה והתעשיה. למכרז יש השלכות מדיניות וביטחוניות ובעיקר פוטנציאל אדיר לקדם ולפתח את מדינת ישראל. אני יודע שיש חששות מסויימים ודיס-אינפורמציה, אבל נעשה הכל בשקיפות מלאה, נקשיב לציבור ונבחן כל טענה ברצינות רבה. מזל טוב מדינת ישראל״.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא צריך להיות חסידי קונספירציה,אבל אמת שאין רופא 1 בארץ שאומר שזה לא מזיק לבריאות

לא רוצים את זה, זה סכנת נפשות!!!

מלא קרינה, אנשים יחלו.

בורות, בבקשה אל תסננו את זה.

זה לא מלא קרינה.
גם באור שרואים יש קרינה. תדר הגל שבו הקרינה הזאת משודר חלש יותר מקרינה של גל אור.

יש קרינה מסוכנת (מייננת) המשמעות שהיא חודרת לתוך הרקמות בגוף ויכולה לגרום לשיבוש בDNA (החומר הגנטי של התא).
לאומתה יש קרינה שהיא לא מסוכנת (לא מייננת) ואינה מסוגלת לחדור לתא ולשבש את הDNA שלו.

גל אור נע בתדר של בין 430Thz ל 750Thz כאשר גל קרינה של רשת דור 5 נע בתדר של 5Ghz. לשם ההבנה, 1Thz שווה ל1000Ghz. מה שאומר שגל אור רגיל שאנחנו רואים כמו האור שנפלט מהמחשב, מהמנורה ואפילו שמוחזר מהצמחים מגיע בתדר גדול יותר מאשר קרינה סלולרית של דור 5.

בנוסף לכך, משום שהדור 5 מועבר על גל כל כך גדול יחסית מדור 4 וקודמיו, הוא לא יכול אפילו לחדור דרך עץ. ככה שגם אם תהיו מול אנטנה של דור 5 ותחליטו לעמוד מאחורי עץ – הטלפון יאבד את החיבור לאנטנה כי אורך הגל לא מסוגל לחדור לשם.

להבדיל מגלי אלפא, ביתא, וגמא שהם כן מסוכנים ואלו נעים בתדר של מאות Phz.
ולשם ההבנה – 1Phz = 1000Thz.

ככה שלא – אין שום סיכון מהתדרים הללו.

מקווה שהחכמתם.

לא הבנתי מה הבעיה אם מישהו יכול להסביר

איפה התגובה שלי? עדיין ב'סקירה' בשנה הקרובה?!…

אמהלה איזה פחד. הם חושבים שהם בונים את העולם. אבל הם רק הורסים אותו…."תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי"…

דור5 זה דבר מסוכן ,לא נראה לי שאני אצליח לשכנע אותך כי מישהוא עשה לך שטיפת מח אז לך להגיד לאיש הזה שהוא לא יודע על מה הוא מדבר!!⚠️☣

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו