אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בחור מה'ישיבה קטנה' של באבוב בבני ברק חלה בקורונה

דאגה בקהילת באבוב בבני ברק: בחור משיעור ג' בישיבת 'חכמת שלמה' של החסידות בעיר בני ברק נמצא חיובי לנגיף הקורונה. כלל תלמידי השיעור בו הוא לומד ישובו לביתם. הבחור התפלל בחג השבועות ומהלך השבת האחרונה בשטיבל של החסידות

דאגה בקהילת חסידי באבוב שבעיר בני ברק: בישיבה קטנה 'חכמת שלמה' של חסידי באבוב הממוקם ברחוב רמב"ם בעיר בני ברק נמצא בחור חיובי לנגיף הקורונה. בשל כך כלל בחורי השיעור בו הוא לומד קבלו הודעה לשוב לביתם עד להודעה חדשה, כאשר שאר בני הישיבה ממשיכים ללמוד כרגיל.

ל'חדשות JDN' נודע כי בשעות האחרונות התברר כי בחור מישיבת 'חכמת שלמה' של חסידי באבוב בבני ברק הלומד בשיעור ג' נמצא חיובי לנגיף הקורונה, דבר שגרם לדאגה רבה בהיכל הישיבה כולה. בשל כך הודיעו בהנהלה כי כלל תלמידי השיעור ישובו לביתם עד להודעה חדשה. שאר תלמידי הישיבה ממשיכים לבנתיים ללמוד כרגיל בתקווה שלא יימצאו עוד חולי קורונה.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי הבחור שנמצא חיובי לנגיף הקורונה התפלל במהלך חג השבועות והשבת האחרונה בשטיבל של חסידי באבוב ברחוב 'חזון איש' בבני ברק מה שמצריך חלק גדול מהמתפללים בוודאות להיכנס לבידוד ביתי, דבר שמגביר את הדאגה בקרב בני החסידות מחשש לגל הדבקה חריף יותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו