צילום: שוקי לרר

בהוראת האדמו"ר: בישיבה הגדולה של חסידות באיאן יתחילו השבוע את ה'זמן'

לאחר שבחורי ישיבת באיאן קבלו על עצמם שלא לצאת ממתחם הישיבה עד ראש השנה, הכריע כ''ק האדמו''ר שליט''א על פתיחת היכל הישיבה עוד השבוע. הישיבה תפתח לכמאה בחורים שיידרשו להקפיד על הוראות המקום בכפוף למתווה ה'קפסולות'

בהוראת כ"ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א תלמידי הישיבה הגדולה של החסידות במודיעין עילית יתחילו כבר השבוע את ה'זמן' במתכונת של מתווה ה'קפסולות', זאת לאחר שמאז פרוץ נגיף הקורונה הישיבה הייתה סגורה על מנעול ובריח בהוראתו הישירה של כ"ק האדמו"ר שליט"א.

ל'חדשות JDN' נודע כי הנהלת ישיבת 'תפארת ישראל – רוזי'ן' של חסידות באיאן במודיעין עילית הודיעה לתלמידי הישיבה כי בברכת קודשו של כ"ק האדמו"ר שליט"א הם מכריזים על פתיחת סדרי הלימוד בישיבה במתכונת של 'קפסולות'.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי בתחילה לא חשבו לפתוח את היכל הישיבה אך בעקבות כך שהבחורים קבלו על עצמם ברשות הוריהם שלא לצאת ממתחם הישיבה עד ראש השנה הבעל"ט; הישיבה תפתח כבר השבוע. בישיבה ציינו את החלטת הבחורים בסיפוק רב שכל שאיפתם הוא 'שבתי בבית ה' כל ימי חיי'.

על פי הודעת ההנהלה הישיבה תפתח ביום רביעי הקרוב לקבוצה של קרוב למאה בחורים ועד כמה שהמקום יאפשר, עד פתיחת הישיבה שאר הבחורים ימשיכו את סדרי הישיבה בכל מקום ומקום כפי שהיה נהוג עת עתה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו