בשל זיהום: ראש הישיבה הגר"ש אלתר אושפז בבית החולים

ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר חש אמש שלא בטוב ובשל כך הוא יצא בעצמו לערוך בדיקות בבית החולים 'שערי צדק', שם התברר כי הוא סובל מזיהום. בעצת רופאים החליט להמשיך לקבל את הטיפול התרופתי בבית החולים שם הוא ישהה בימים הקרובים

ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר שליט"א אושפז אמש (רביעי) בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים לאחר שהתגלה בגופו זיהום קל – כך נודע ל'חדשות JDN'.

ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר שליט"א חש אמש (רביעי) שלא בטוב ובשל כך הוא פנה בעצמו לבית החולים 'שערי צדק' בכדי לבדוק ששלומו טוב, לאחר בדיקות קצרות שעבר ראש הישיבה נמצא כי הוא סובל מדלקת מקומית ומזיהום קל בגופו.

בשל כך שב ראש הישיבה למעונו שבירושלים שם קיבל טיפול תרופתי, מספר שעות לאחר מכן בשעות הערב התייעץ ראש הישיבה עם מספר אנשי רפואה שם נאמר לו כי אותו טיפול תרופתי מועיל יותר לקבלו דרך הווריד כפי שעושים בבתי החולים, בעקבות כך שב ראש הישיבה לבית החולים שם הוא ישהה בימים הקרובים.

לתלמידיו הודיעו כי ראש הישיבה חש בטוב והוא ממשיך בסדר יומו הקפדני בבית החולים, עוד נאמר כי בשל אשפוזו לא יתאפשר לשלוח שאלות לראש הישיבה דרך הפקס כמידי יום ובשעת הצורך יש לפנות לגבאי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לקיים בנו חכמי ישראל

לקיים בנו חכמי ישראל, רבים צריכים לו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו