Yonatan Sindel/Flash90

בנט: "מוכן להצטרף גם בלי לקבל תפקיד שר" – סער: "לחדש את המו"מ"

יו"ר ימינה הפתיע הבוקר ואמר כי "אני מוכן להיכנס לקואליציה גם בלי לקבל תפקיד שר אם ימנו אותי לפרוייקטור של המאבק בקורונה, אבל בתנאי שיתנו לי סמכויות". בהמשך הבהיר: "אנחנו לא רוצים להיכנס לממשלה המנופחת, המנותקת והעצלה הזו"

יו"ר ימינה נפתלי בנט אמר הבוקר (רביעי) בראיון לרדיו 103 כי הוא מוכן להיכנס לממשלה גם ללא תפקיד שר, אם יקבל תפקיד בעל סמכויות על משבר הקוורונה. "לא מעניין אותי הכיבוד. הנה אני מצהיר עכשיו, אני לא צריך להיות שר ולא צריך כלום. כחבר כנסת מהאופוזיציה וכאזרח אני מתייצב לכל משימה, תנו לי סמכות ואני לוקח את כל האירוע הזה".

"אני יודע מה צריך לעשות, את מי לגייס, איך להכשיר ואיזה מעבדות פרטיות להקים", טען בנט. לדבריו, אם הוא מקבל תפקיד "אחראי על המערכה מול קורונה עם כל הסמכויות ואני נכנס בדקה וחצי". אם אתה מקבל מינוי להיות אחראי למאבק בקורונה, עם סמכויות אתה לוקח את זה עכשיו, הוא נשאל שוב והשיב כי "ברור אני משרת את העם שלי. המדינה שלי".

אם אתה הפרוייקטור, אתה נכנס עם איילת שקד וימינה לממשלה, שאל המראיין. בנט השיב: "לא אכפת לי בתוך הממשלה או מחוץ לממשלה. זאת משימת מילואים. להפך, אני לא רוצה להיות שר ולא כלום". על האפשרות שבליכוד ייענו להצעה אמר כי "אני כבר יודע מה אומרים. לא יעשו כלום. זאת חבורה של לא מבצעים. הם מדברים ומדברים כל היום אבל לא מבצעים".

ח"כ גדעון סער מהליכוד הגיב לדברי בנט וכתב בטוויטר כי "יש לחדש את המו"מ לצירוף סיעת 'ימינה' לקואליציה. 'ימינה' היא חלק מהמחנה הלאומי וקרובה אידיאולוגית לליכוד. אין סיבה שתשאר באופוזיציה". ב'ווינט' דווח כי בליכוד יש גורמים בכירים ומעורים בפרטים שסבורים שהונחו הבוקר היסודות להכנסת ימינה לממשלה.

ח"כ איילת שקד כתבה בטוויטר בתגובה לדיווח כי "לא נהיה כלי במאבקים בין ראשי הממשלה. זו ממשלה משותקת שמתעסקת בשטויות". בהמשך כתב בנט בטוויטר כי "אנחנו לא רוצים להיכנס לממשלה המנופחת, המנותקת והעצלה הזו, שמפקירה את אזרחי ישראל ברגע הקשה בחייהם, ללא פרנסה. אמרתי שאני תמיד אהיה מוכן לסייע לעם שלי ולמדינה שלי במערכה נגד הקורונה, כאזרח שאוהב את המדינה וכואב את אובדן הפרנסה של מיליון ישראלים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו