שבועיים אחרי אחיו: רבי יחיאל אוברלנדר ז"ל נפטר מנגיף הקורונה

אבל בבעלזא: הרב החסיד רבי יחיאל אוברלנדר ז"ל נפטר בשנת החמישים ושבע לחייו לאחר שחלה בנגיף הקורונה. בשנות בחרותו זכה לשמש את כ''ק האדמו''ר שליט''א. אחיו הרב החסיד רבי משה יוסף אוברלנדר ז"ל נפטר לפני כשבועיים לאחר שנדבק בנגיף

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי יחיאל אוברלנדר ז"ל מחשובי חסידי בעלזא בירושלים זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת החמישים ושבע לחייו.

המנוח, הרב החסיד רבי יחיאל אוברלנדר ז"ל היה מחשובי החסידים בחצר הקודש בעלזא, בשנות בחרותו היה תקופה שהוא זכה לשמש את כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א, כאשר האדמו"ר שליט"א מחבבו בשל כך.

בהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו שתחי' בתו של יבלחט"א הרב החסיד רבי שלמה אליאס שליט"א מזקני וחשובי חסידי בעלזא, את ביתו הוא הקים על אדני התורה והחסידות כשהוא מחנך את כל ילדיו לתורה ויראת שמים טהורה.

מדובר בטרגדיה של ממש בחסידות שכן המנוח הינו אחיו של הרב החסיד רבי משה יוסף אוברלנדר ז"ל שנפטר לפני כשבועיים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ועבר אירוע מוחי.

בחסידות מספרים כי "שני האחים לבית אוברלנדר ז"ל היו עסקנים המסורים בלב ונפש למען החסידות, הם עשו הכל בכדי שהמקום יגדל וישגשג בצורה הכי טובה ומועילה, לא לחינם הם זכו להערכה מכ"ק האדמו"ר שליט"א".

בתקופה האחרונה נדבק המנוח רבי יחיאל אוברלנדר ז"ל בנגיף הקורונה ומצבו היתדרדר אט אט עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

מסע ההלוויה יצא הלילה בשעה 22:00 מבית המדרש הגדול של חסידות בעלזא בירושלים אל חלקת 'קהל מחזיקי הדת' בהר המנוחות שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו