צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן

זוהר: "התחושה שיש כרגע היא שזה עומד להסתיים בינינו לבין כחול לבן"

יושב ראש הקואליציה פסימי לגבי שרידות הממשלה: "תהום פעורה בינינו לבין כחול לבן על הרבה נושאים ברמה אידאולוגית". עוד הוסיף: "אם ההחלטה שתיפול בידי גנץ ונתניהו היא שלא ממשיכים לקיים את הממשלה - צריך לנסות להקים ממשלה חלופית או ללכת לבחירות"

יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, אמר היום (ראשון) בריאיון ל'כאן רשת ב' כי "תהום פעורה בינינו לבין כחול לבן על הרבה נושאים ברמה אידאולוגית ואנחנו לא באמת מצליחים לתפקד כקואליציה טובה". לדבריו, "זו התחושה שיש כרגע – לא משנה מה נעשה זה עומד להסתיים בינינו לבין כחול לבן".

"בחודש האחרון הרגשתי שהמצב הולך ומתדרדר", הוסיף זוהר. "היום הגענו לנקודה שהוא הכי גרוע מיום הקמת הממשלה. אנחנו בצומת קריטי שבו צריכים להכריע לאן פנינו מועדות. אם ההחלטה שתיפול בידי גנץ ונתניהו היא שלא ממשיכים לקיים את הממשלה – צריך לנסות להקים ממשלה חלופית או ללכת לבחירות". זוהר המשיך והזהיר: "לכל החלטה שאנחנו מקבלים יש מחיר. בגלל שאין כרגע יציבות קואליציונית – ההידרדרות הזאת רק תלך ותימשך".

עוד אמר יו"ר הקואליציה: "לכל החלטה שאנחנו מקבלים יש מחיר. בגלל שאין כרגע יציבות קואליציונית – ההידרדרות הזאת רק תלך ותימשך. ככל שאנחנו מעבירים את הזמן, אנחנו לא מצליחים לתפקד כקואליציה טובה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו