אילוסטרציה Photo by Gili Yaari /Flash90

הסטארט־אפ מהרצליה מכה שוב

אחרי שיצרה הולוגרמה תלת ממדית של הנשיא המנוח שמעון פרס ושמו דברים בפיו, נבחרה 'אוגמיינד' מקבוצת בסדנו להיות זו שתבצע עבור ענקית הרכב החשמלי מקנדה את סמינר הרכב הווירטואלי הראשון בעולם. דגמי הרכבים שתציג סטלה לא יהיו אמיתיים וייבנו בטכנולוגיה הייחודית שפיתחה חברת ההזנק הישראלית מהרצלייה

'אוגמיינד' מקבוצת 'בסדנו' נבחרה להיות זו שתבצע עבור טסלה העולמית את סמינר המציאות הווירטואלית הראשון של חברת הרכב החשמלי הגדולה בעולם ששווי השוק שלה עולה על זה של מרצדס וב.מ.וו יחדיו.

מציאות ווירטואלית (AR) היא טכנולוגיה שמאפשרת להציג אלמנטים בצורה תלת ממדית (אורך, רוחב, גובה)  להבדיל מאיורים, ציורים והדמיות אחרות המאפשרות הצגת אלמנטים דו ממדיים בלבד. הטכנולוגיה קיימת מזה כחמש־עשרה שנה אלא שבשנים האחרונות, במיוחד לנוכח פריצות דרך של חברות טכנולוגיה ישראליות שאוגמיינד היא אחת מהן, הפכה המציאות הווירטואלית למתקדמת יותר כאשר שולבה בה טכנולוגיה של מציאות רבודה שהעניקה עומק מוחשי למודלים התלת־ממדים והפכה הצגת אלמנטים תלת־ממדיים לחוויה "כמעט" אמיתית.

כך למשל ביצעה אוגמיינד את דמותו של הנשיא שמעון פרס עבור מרכז פרס כאשר הדמות דיברה בקולו ונראתה מוחשית וממשית. רק בניסיון לנגוע בה ממש התברר כי מדובר בהולוגרמה פרי פועלם של פנסים שהונחו ותוכננו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של אוגמיינד.

כאמור, אוגמיינד נבחרה על־ידי טסלה העולמית לבצע את הסמינר הווירטואלי הראשון בעולם לרכבים חשמליים. הרכבים שיוצגו בסמינר לא יהיו אף לא רכבי קונספט. אלה יהיו רכבים שיעוצבו בידי מציאות ווירטואלית בטכנולוגיה של החברה הישראלית. שיתוף הפעולה בין אוגמיינד וענקית הרכב החשמלי העולמית, נולד בזכות איש קידום מכירות חרדי משלוחת בסדנו בניו־יורק.

עודד אלישיב, מנכ"ל ביסיד מקבוצת בסדנו אמר: "זו הוכחה נוספת לתועלת אותה אנו מפיקים עבור המשקיעים שלנו משיתוף הפעולה והקשרים העמוקים שיש לנו בקהילה החרדית בצפון אמריקה. הזרוע האמריקאית שלנו מצליחה שוב ושוב לקדם את האינטרסים של החברות בקבוצה, הן עבור החברות והן עבור המשקיעים שהשקיעו בהן". הוא הוסיף ואמר כי "צפויות הפתעות ושיתופי פעולה נוספים".

רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו