זקן ראשי הישיבות בארה"ב: "לא פסקתי לגבי החיסון – כל אחד ישאל את רופאו"

בשבועות האחרונים הופצו שמועות ברחבי ארה''ב החרדית כי גדולי ישראל הורו שלא להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה. את הדברים הם אף ייחסו לראש הישיבה הגאון רבי שמואל קמינצקי. בעקבות כך יוצא ראש הישיבה במכתב בו הוא מבהיר כי מעולם לא פסק לגבי החיסונים

לאחר שהופצו שמועות ברחבי ארצות הברית החרדית כי גדולי ישראל הורו שלא להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה יוצא זקן ראשי הישיבות בארצות הברית הגאון רבי שמואל קמינצקי שליט"א במכתב בכתב ידו בו הוא מבהיר כי מעולם הוא לא פסק על כל וכל אחד ישאל את רופאו.

ל'חדשות JDN' נודע כי בשבועות האחרונים התפרסמו ברחבי הריכוזים החרדיים בארצות הברית הוראה שלא להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה מחמת הסכנה הטמונה בדבר, כך לפי המכתב, במודעות אף ייחסו את הדברים לראש הישיבה הגאון רבי שמואל קמינצקי שליט"א.

כששמע על כך זקן ראשי הישיבות בארצות הברית הוא התיישב לכתוב מכתב בכתב ידו בו הוא מבהיר כי אין לו שום שייכות לדברים, "הנני להודיע שמעולם לא פסקתי על דבר החיסון החדש של חולי הקורונה" כותב ראש הישיבה "ואיני אומר שום דבר כללי לא לאו ולא הן. אלא כל אחד ידרוש אצל רופא שלו ויעשה כפי צרכו הפרטי". את מכתבו סיים ראש הישיבה "בכל הברכות לרפואה שלמה".

העסקן הצעיר ר' מאיר ברנשטיין שפנה לזקן ראשי הישיבות בארה"ב אומר ל'חדשות JDN' כי ראש הישיבה הגר"ש קמינצקי שליט"א אמר לו שלצעירים שאינם בקבוצות סיכון אין עניין באמת להתחסן, רק המבוגרים ואלו שחוששים, בנוסף, כתב ראש הישיבה את המכתב בכדי לנפץ את השמועות שנסובו בשמו בשבועות האחרונים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו