אילוסטרציה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התנגשו במשאית: גבר ואשה נהרגו בתאונת דרכים בכביש הבקעה

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נהג הרכב הפרטי סטה מנתיב נסיעתו בכביש הבקעה והתנגש חזיתית במשאית, שהגיעה מהכיוון הנגדי. נהג המשאית נפצע באורח קל. "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית", אמר חובש מד"א יונתן שנבאי

גבר ואשה כבני שישים תושבי הצפון נהרגו היום (רביעי) בצהריים בתאונה בכביש 90 בין רכב פרטי למשאית, סמוך לכפר הפלסטיני עוג'א א-תחתא זאת לאחר שהתנגשו ישירות במשיאת במהלך הנסיעה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם במקום.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נהג הרכב הפרטי סטה מנתיב נסיעתו בכביש הבקעה והתנגש חזיתית במשאית, שהגיעה מהכיוון הנגדי. נהג המשאית נפצע באורח קל. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית", אמר חובש מד"א יונתן שנבאי, "שני הנוסעים היו לכודים ברכבם כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות בגופם". הגבר נלכד בתוך הרכב ומותו נקבע במקום, ואילו האישה חולצה ובהמשך נקבע גם מותה.

"ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל לאחר זמן ממושך של טיפול רפואי אינטנסיבי נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שנפגע באורח קל טופל במקום ופונה לבי"ח כשמצבו קל", אמר שנבאי.

ב'ווינט' מדווחים כי כביש 90 הוא כביש עם תשתיות גרועות, חלקן משנות החמישים. שנים ארוכות דורשים תושבי בקעת הירדן להרחיב נתיבים ולהוסיף מעקי בטיחות, רמזורים וצמתים בכניסה ליישובים לאורך הכביש. הבוקר גם ירד באזור גשם רב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו