פלאש 90

לא יאומן: נשא קורונה הדביק כ-700 אנשים בנגיף

מקדם ההדבקה, המיוצג באות R, מהווה אינדיקציה לכמות האנשים שנשא קורונה עלול להדביק • ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס סיפרה היום על אדם אחד שחזר מאנגליה והדביק לא פחות מ-700 איש • ונשמרתם מאד לנפשותיכם

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס העניקה הבוקר (שלישי) ראיון לרשת ב', בו סיפרה על מקרה שהוצג לממשלה על אדם שחזר מאנגליה לישראל ונשא בגופו את הנגיף במוטציה הבריטית. כתוצאה מכך נדבקו במעגל הראשון 20-30 בני אדם, ובהמשך שרשת ההדבקה התרחבה והגיעה למעל 700 איש. "אם קודם לא כל בני המשפחה נדבקו, רואים שתוך 48 שעות כל המשפחה נדבקת", אמרה.

"אנחנו אמנם מתחילים לראות את מגמת השפעה של החיסונים", דיווחה אלרעי, אך הייתה רחוקה מלהיות אופטימית. "המצב לא פשוט. אנחנו בשיא מאז תחילת המגיפה".

במשרד הבריאות מתכווננים להמליץ בדיון בקבינט הקורונה על הארכת הסגר המהודק בשבועיים נוספים, בעיקר בגלל התפשטות המוטציה הבריטית. "אנחנו וגורמי האכיפה צריכים לעשות את הכל. מצב התחלואה המטורפת גובה חיי אדם של מעל 50 פטירות ביום. אלו אנשים שניתן היה להציל אותם, זו מחלה שהיא ברמת מניעה", נמסר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שהשם ישמור נא להיזהר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו