בסיס צה"ל, אילוסטרציה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות תחלואת הקורונה בצה"ל: הרמטכ"ל כוכבי החליט על עוצר יציאות החל מהיום

הרמטכ"ל כוכבי החליט על העוצר החל מהיום. מס' החולים בקרב המשרתים מתקרב ל-2,500. על פי הודעת דובר צה"ל, עוצר היציאות לא יחול על יחידות שיוגדרו מחוסנות או ירוקות. בבסיסים הפתוחים, הונחו המשרתים לעבוד במשמרות תוך שמירה על קפסולות, ללא קיום מפגש ביניהן

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, החליט היום (שלישי) על עוצר יציאות לכלל היחידות הסגורות בצה"ל שייכנס לתוקף כבר מיום זה. זאת על רקע העלייה בתחלואה של נגיף הקורונה בתוך שורות צה"ל ובעוד שמספר המשרתים המאומתים לנגיף הקורונה הגיע לשיא וכבר מתקרב ל-2,500.

בבסיסים הפתוחים, הונחו המשרתים לעבוד במשמרות תוך שמירה על קפסולות, ללא קיום מפגש ביניהן. חריגות יאושרו בסמכות ראש אגף המבצעים. צה"ל ממשיך לקיים הערכות מצב שוטפות ופועל לצמצום התחלואה בקרב משרתי צה״ל.

על פי הודעת דובר צה"ל, עוצר היציאות לא יחול על יחידות שיוגדרו מחוסנות או ירוקות. יחידה מחוסנת היא יחידה בה אחוז המתחסנים יעמוד על 85% ומעלה, תהליך ההתחסנות מסתיים שבוע לאחר קבלת החיסון השני. יחידה ירוקה – יחידה בה אין חולים מאומתים כלל.

כזכור, רק הבוקר עדכן משרד הבריאות כי מניין הנדבקים מנגיף הקורונה בישראל על 655,001. על פי משרד הבריאות, היום נוספו 1,141 חולים חדשים. 1,094 מהחולים מאושפזים במצב קשה, בהם 386 במצב קריטי, 316 מהחולים מחוברים למכונות הנשמה. אתמול נערכו 92,958 בדיקות 9.2% תוצאות חיוביות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כדאי לשחרר אותם מהצבא, ותראו איך מיד התחלואה בצה"ל פוחתת…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו