Noam Revkin Fenton/Flash90

הערבי שדרס למוות בשכונה חרדית: "חשתי סכנה לחיי, ניסיתי להימלט"

המשטרה ממשיכה לחקור את אירוע התקיפה והדריסה במוצאי שושן פורים ברחוב החומה השלישית בירושלים • הנהג טען בחקירתו הראשונית כי חש סכנה לחייו ובמשטרה עדיין בודקים מה עשה במקום תושב העיר, בן 47, שנפטר בבית החולים אחרי שנפצע קשות

נהג הרכב המסחרי שדרס אתמול, מוצאי שושן פורים, אדם במהלך ההתפרעויות שהיו ברחוב החומה השלישית, הועבר לחקירה משטרתית במהלך הלילה, אחרי ששוחרר מבית החולים.

בחקירתו טען כי חש סכנה לחייו בשל אופי ההתפרעויות במקום, וניסה להימלט מהזירה – מה שהוביל לדריסת האדם שעמד על הכביש, לפציעתו הקשה ולמותו בבית החולים.

המתפרעים במקום, רובם הגדול נערי שוליים המתגוררים בקהילה מקומית, בין היתר יידו בקבוקים לעבר מספר כלי רכב של ערבים שחלפו במקום. הנהג שדרס, הוא ערבי תושב מזרח העיר ירושלים.

במשטרה עדיין בודקים מה עשה במקום תושב העיר, בן 47, שמותו נקבע בבית החולים, והאם אכן הנהג הערבי חש בסכנת חיים כה חמורה עד שנאלץ לדרוס אנשים כאשר נמלט מהמקום.

בבית החולים הרצוג בירושלים הבהירו כי הנהג הפוגע לא עובד בשירות קבלן ההסעות של בית החולים, כפי שהיה כתוב בשלט בקדמת הרכב. "מדובר, ככל הנראה, בנהג ששימש קבלן ביצוע של הסעות לבית החולים הרצוג למשך מספר ימים בלבד בחודש ספטמבר 2020 ועזב, כנראה, בשל אי התאמה".

בבית החולים הוסיפו כי "לפני כשבועיים, לאחר אינספור הפצרות וטלפונים החזיר את שלט בית החולים למשרדי החברה בה הועסק. ההנחה היא כי שכפל לעצמו, לכאורה, שלט נוסף".

חובש רפואת חירום במד"א אלי ריימונד ופראמדיק מד"א שלום גליל סיפרו: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בפלג גופו העליון. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

בבית החולים הדסה הר הצופים, כאמור, נקבע מותו. בהודעה מטעמם נמסר כי "אל חדר הטראומה במרכז לרפואה דחופה שבבית החולים, פונה על ידי מד״א בן 47 אשר נפגע באורח אנוש מרכב הסעות בשכונת מאה שערים בירושלים. צוות המלר"ד המשיך בפעולות ההחייאה של צוות מד״א ונלחם על חייו, אך פגיעותיו היו קשות ביותר והוא נאלץ לבסוף לקבוע את מותו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה צריך לכתוב המתגוררים בקהילה מקומית, זה שקר, היה אירוע גדול של חסימת הכבישים שראש הממשלה הגיע למשרד החינוך, החסימה היתה משעות הצהרים דבר זה משך הרבה סקרנים ונער שולים שהתגרה במשטרה ולאחר כך הציאו את זעמם על ערבים ועל רכבים כדרך השיכורים, אנו המגוררים ברחוב פנינו חצי שעה קודם למשטרה שייבאו להליט סדר אמרתי להם יקרה אסון, וחבל שזה קרה אבל אין זה קשור לקהילה מקומית, זה נערי שולים כמו שיש בבני ברק, וברחוב שמואל הנביא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו