David Cohen/Flash90

ראש הממשלה ענה על שאלה בראיון: "תשאל את הפקה-פקה והשאשא-שאשא"

בראיון מקצועי שעסק בפעילות האיראנית נגד ישראל, החיסונים לקורונה והפוליטיקה, בחר ראש הממשלה להגחיך את יריביו הפוליטיים עם עוד ביטוי ילדותי, אחרי ה"נה נה נה נה נה" בראיון קודם • נתניהו: "אנחנו מכים באיראן"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (שני) לכאן רשת ב' וכאשר נשאל על התמותה הגבוהה בישראל מנגיף הקורונה למרות מבצע החיסונים, ובחר לענות בצורה מעט ילדותית.

"תשאל את השאשות והפקות, את הפקה-פקה והשאשא-שאשא, שאמרו שלא צריך להתחסן. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזה שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות, הבאתי מיליוני חיסונים".

ח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר ועדת הקורונה מסרה בתגובה: "השאשאות והפאקות פאקות זה המשך קמפיין הנה נה נה שמוביל ראש הממשלה ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. הזלזול שלו באזרחי מדינת ישראל, ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם היה נחשב ראש ממשלה מכובד. לא ארד לרמתו. אמשיך להאבק למען אזרחי מדינת ישראל, ללא מורא, עם קול ההגיון שבתוכי ועם התמיכה האדירה מעם ישראל".

לפני כן, בשלב הרציני יותר של הראיון התייחס ראש הממשלה לתקיפת הספינה הישראלית על ידי האיראנים ואמר "זו אכן פעולה של איראן, זה ברור, היא האויבת הגדולה ביותר של ישראל". נתניהו הוסיף: "אנחנו מכים באיראן בכל האזור".

ראש הממשלה התחייב: "לא יהיה לאיראנים נשק גרעיני – עם או בלי הסכם. את זה אמרתי גם לידידי ביידן". כזכור, התקיפה הלילה בסוריה, בה הושמדו מטרות איראניות, באה כתגובה ישראלית לתקיפת הספינה.

נתניהו התייחס למשפטו ושלל את הטענות שהוא מנסה לעכב את הדיונים: "אנחנו לא מבקשים דחיות, אלא רק את מה שמקובל בחוק. אלו תיקים תפורים שמתפוררים לנגד עינינו, וגם מזה נצא יפה מאוד".

נתניהו התייחס גם לביקורת המפנית כלפיו בנושא מבצע החיסונים, לפיה הוא ייחס את הצלחת המבצע לעצמו בלבד. "עשיתי יותר מ-30 טלפונים למנכ"לי פייזר ומודרנה", הוא ציין.

"אני מדבר איתם כמעט כל יום והם אומרים חד משמעית שלולא ההתערבות שלי לא היינו מקבלים את החיסונים. ברור שיש לנו גם מערכת בריאות יוצאת מן הכלל כדי לחלק את זה, והם עושים עבודה פנטסטית בקופות, אבל אם לא הייתי מביא את החיסונים – זה לא היה עוזר".

על ההחלטה להעביר חיסונים לכמה מדינות בתמורה לתמיכה מדינית, שפורסמה בכאן חדשות, אמר ראש הממשלה: "נתנו 30-25 אלף חיסונים, אפילו פחות, ואני גאה בזה. זה לא על חשבון אזרחי ישראל, זה לא מהווה אפילו שעה של חלוקה. יש לנו מיליוני חיסונים, די והותר לכל אזרח, אפילו חיסון אחד לא נגרע, זה סתם עוד נה נה נה".

לגבי יריביו במערכת הפוליטית, נתניהו ציין: "סער אמר שהוא הולך עם לפיד, ולפיד חייב ללכת עם העבודה ומרצ – אין להם דרך אחרת. גם בנט קשר את עצמו ללפיד בהסכם עודפים".

מימינה נמסר בתגובה לדברי ראש הממשלה: "מדינת ישראל נמצאת בכאוס בגלל היעדר מנהיגות. הגיע הזמן לומר תודה לנתניהו על תרומתו הנכבדת ולהעביר את המושכות לנפתלי בנט, המנהיג היחיד שיוכל לחלץ את ישראל מהכאוס".

מתקווה חדשה נמסר: "עצוב לשמוע ראש ממשלה בעל זכויות עבר גדולות מתבטא תחת לחץ והיסטריה. נתניהו בלחץ לאחר שאיבד לחלוטין את אמון הציבור וכשל כשלון חרוץ בקורונה, רץ עכשיו מאולפן לאולפן משקר ומסית. כל הציבור יודע שנתניהו מומחה בלקיחת קרדיט לא לו ובגלגול אחריות תוך הכפשה ושקרים על אחרים. ב-23 במארס הציבור הישראלי יחליף אותו בגדעון סער".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture