תמונה מאת אוליבייה פיטוסי / Flash90     

"הזיהום הפוליטי של נתניהו": גנץ ביטל את השתתפותו בקבלת הפנים לעולי אתיופיה

שר הביטחון גנץ החליט לבטל את השתתפותו בטקס בלת הפנים החגיגי לכבוד הגעתם של 300 העולים האחרונים מאתיופיה במסגרת מבצע "צור ישראל" המתכונן למחר, זאת בשל הטענה כי "אסור להפוך אותו לקרקס פוליטי כפי שנתניהו ביקש לעשות באמצעות שליחתו- רגב"

שר הביטחון בני גנץ הודיע כי הוא מבטל את השתתפותו בטקס קבלת הפנים לעולי אתיופיה זאת עקב "הזיהום הפוליטי של נתניהו" – כך נמסר מלשכתו של גנץ. על פי ההודעה, "שר הביטחון גנץ החליט לבטל את השתתפותו בטקס בלת הפנים החגיגי לכבוד הגעתם של 300 העולים האחרונים מאתיופיה במסגרת מבצע "צור ישראל" המתכונן למחר".

עוד נמסר כי, גנץ אמר הבוקר לשרה תמנו שטה כי מבצע העלאת העולים שהיא מובילה בהצלחה, על אף הערמת הקשיים על ידי נתניהו, הוא אקט ציוני חשוב שאסור להפוך אותו לקרקס פוליטי כפי שנתניהו ביקש לעשות באמצעות שליחתו- רגב.

עוד סיכמו גנץ ותמנו שטה כי הבאת יתר הממתינים הנוספים מאתיופיה תהיה חלק מדרישות כחול לבן לכל ממשלה עתידית. גנץ אמר לשרה שטה כי אין לו ספק שהיא תקבל את העולים המגיעים באופן מרגש, חם ומקצועי כפי שהם ראויים לו.

בריאיון ל'ווינט' אמרה תמנו שטה: "יש לרגב וגם לנתניהו סוג של כישרון לחרב גם את החלקות הממלכתיות והציוניות. זה אירוע כל כך מרגש להרבה אנשים שהמתינו שנים ארוכות ואני כל כך שמחה שיש לי את הזכות להוביל את מבצע צור ישראל, ומחר זה המטוס האחרון, ואיכשהו היא לוקחת את האירוע הזה, הופכת אותו לקרקס פוליטי ואני לא אתן לזה לקרות, כך גם לא בני גנץ".

כשנשאלה אם יש צדק בטענת השרה רגב כי השתתפות גנץ בטקס יכולה הייתה להיות בעייתית נוכח מערכת הבחירות השיבה: "המוסר הכפול של רגב מוכר. שבוע שעבר רץ רה"מ למרכז קליטה בקריית גת מבלי לעדכן את שרת העלייה והקליטה יחד עם גדי יברקן. הוא לא עשה את זה כל הקדנציה, אז פתאום הוא מצא זמן?".

לאחר מכן היא הודיעה: "אני מבטלת את הטקס. אני לא אתן לא לרגב, ולא לנתניהו, לעשות קרקס פוליטי על חשבון העולים האלה. אני מבטלת את הטקס ואני אהפוך את זה לקבלת פנים מצומצמת, כשרת העלייה והקליטה שיודעת שהם סבלו באתיופיה שנים ארוכות, אני לא אתן להם לעשות משחק מבני הקהילה שלי ולא מאף עולה. אני קוראת לנתניהו לא להגיע, ואני מברכת את ההחלטה של שר הביטחון, שהבין שעושים קרקס מהעולים החדשים האלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נתניהו עושה בית ספר לכולכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו