Flash90

דיווח: הרשות הפלסטינית "נקמה" באיחוד האמירויות ומנעה את הצטרפותה לפורום הגז

על פי הדיווח בפגישה של הפורם שנערכה אתמול בקהיר, דנו שרי האנרגיה של ישראל, מצרים, ירדן, איטליה, יוון, קפריסין והרשות בבקשות ההצטרפות לפורום של צרפת, ארצות הברית ואיחוד האמירויות. בקשתה זו של איחוד האמירויות נדחתה לאחר שהנציג הפלסטיני הצביע נגדה

הרשות הפלסטינית הטילה וטו שמנע את הצטרפותה של איחוד האמירויות לפורום הגז של מזרח הים התיכון, שבו חברה גם ישראל, כך חשף הבוקר (רביעי) העיתונאי עמיחי שטיין ב'כאן חדשות'.

על פי הדיווח בפגישה של הפורום שנערכה אתמול בקהיר, דנו שרי האנרגיה של ישראל, מצרים, ירדן, איטליה, יוון, קפריסין והרשות בבקשות ההצטרפות לפורום של צרפת, ארצות הברית ואיחוד האמירויות.

בעוד שהבקשות של ארצות הברית וצרפת התקבלו, זו של איחוד האמירויות נדחתה לאחר שהנציג הפלסטיני הצביע נגדה. מאחר שכל החלטה בארגון מתקבלת רק פה אחד, ההתנגדות הפלסטינית מנעה את הצטרפות האמירויות.

עוד דווח ב'כאן חדשות' כי גורמים המעורים בפרטים מספרים שהשרים האירופים היו מופתעים מההתנגדות של הנציג הפלסטיני ושאלו אותו אם הוא מוכן להימנע – אך הוא הבהיר שהוא משאיר את הצבעת ההתנגדות והבקשה נדחתה.

בין הרשות הפלסטינית לאיחוד האמירויות שוררת איבה בין היתר בשל הסכמי השלום עם ישראל, דבר שהם לא ראו בעין יפה ואף הגדירו אותו כ'בגידה', כעת הרשות הצליחה ל"נקום את נקמתה" באיחוד האמירויות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו