צילום: פלאש 90

טעות בזיהוי: זרקו בקבוק תבערה על "בית יהודי" וגרמו לפציעתו הקשה של ילד ערבי

בליל שבת נפצע אנושות ילד ערבי בן 12 כתוצאה מבקבוק תבערה שהושלך לעבר ביתו שביפו • כלי התקשורת וגורמים פוליטיים יצאו במתקפה חריפה נגד ה"טרור היהודי", אולם במשטרה מעריכים כי מי שאחראי למעשה הם ערבים שטעו בזיהוי וכוונו לעבר משפחה יהודית

בקבוק תבערה הושלך אמש (שישי) לעבר חלון בית משפחה ערבית ביפו וגרם לפציעה קשה של ילד בן 12. כלי התקשורת וגורמים פוליטיים יצאו במתקפה חריפה נגד ה"טרור היהודי" שמרים ראש ואף האשימו את כי הסתה נגד ערבים הביאה למעשה הנורא.

אולם הערב מתחזק החשד שמבצעי המעשה אינם יהודים כלל אלא דווקא ערבים שטעו בזיהוי וחשבו שמדובר בבית של יהודים. במשטרה אומרים כי ארבעה בקבוקי תבערה הושלכו אמש לעבר בתים סמוכים והמטרה הייתה דווקא בית יהודי סמוך. שלושה מתוכם לא התפוצצו. החוקרים חושדים כי ערבים ניסו להשליך את בקבוק התבערה לעבר הבית שבו מתגוררת משפחה יהודית ובשוגג פגעו דווקא בבית משפחה ערבית ופצעו אנושות את הילד.

אביהם של הילדים שנפצעו, אמר בריאיון ל'חדשות 12': "הם ישבו על הספה ופתאום ראינו בקבוק שהושלך עלינו. הבן קם ומיד עלה באש. לקחנו אותו מיד לאמבטיה, הוא שרוף כולו. הגיעו לפה יס"מניקים, חיבקו אותי ואמרו לי להחזיק מעמד. איך אני אחזיק מעמד ככה? שרפו את הבן שלי".

על המתיחות ביפו בלילות האחרונים אמר האב: "ראיתי הרבה מהומות, אבל לא האמנתי שזה יגיע לפה. לא שורפים יהודים. זה אסור לפי כל דת, יהודים ומוסלמים. אתם הדלקתם אותנו במקום לחבק אותנו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מוסלמים הדליקו אותך
לא "יהודים ומוסלמים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו