Gili Yaari /Flash90

עם תום המבצע: פיקוד העורף הסיר את ההגבלות – הלימודים יתחדשו בשבוע הבא

פיקוד העורף הודיע כי בתום הערכת מצב ההגבלות שהוטלו על הציבור ברחבי הארץ ובפרט בדרום בעקבות הלחימה הוסרו לחלוטין. החל מיום ראשון הקרוב יתקיימו הלימודים כסדרם, זאת לאחר שביישובים רבים הם הופסקו בשל הלחימה. גם כבישים שנסגרו נפתחו שוב לתנועה

לאחר שהפסקת האש בין ישראל לארגון הטרור חמאס נכנסה לתוקפה במהלך הלילה האחרון, ההגבלות שהוטלו על הציבור ברחבי הארץ ובפרט בדרום בעקבות הלחימה הוסרו לחלוטין. כך החליט הצהריים (שישי) פיקוד העורף בתום הערכת מצב.

בהודעת דובר צה"ל נכתב כי, "בתום הערכת מצב בפיקוד העורף, הוחלט להסיר את כלל ההגבלות בכל הארץ החל מהיום בשעה 12:30". עוד נכתב בהודעה כי החל מיום ראשון הקרוב יתקיימו הלימודים כסדרם, זאת לאחר שביישובים רבים הם הופסקו בשל הלחימה.

בתוך כך, גם כביש 4 מצומת זיקים ליד מרדכי וכביש 34 מצומת נירעם ליד מרדכי, שהיה סגור במהלך ימי הלחימה נפתחו בשני הכיוונים. זאת, בתום הערכת המצב בפיקוד העורף.

גם מתחמי תיירות רבים בדרום שהיו סגורים ייפתחו החל מתחילת שבוע הבא לציבור הרחב. מרשות הטבע והגנים נמסר כי היא מבצעת סריקות בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע על מנת לבדוק את בטיחותם לפני פתיחתם לציבור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו