Abed Rahim Khatib/ Flash90

מנהיג חמאס בהצהרה: "נחזיר את היכולות שלנו – מה שעשו ערביי ישראל זו מהפכה"

בפתח דבריו אמר מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה: "אנחנו נחדש את הבתים שישראל הרסה, ונחזיר את היכולות שלנו", אמירתו מגיע לאחר שכוחות צה"ל הרסו מבנים רבים ברצועת עזה במהלך ימי מבצע "שומר החומות". בסיום דבריו הודה מנהיג חמאס לאיראן על תמיכה בנשק ובכסף

מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה מסר הצהריים (שישי) הצהרה בה סיכם את המבצע האחרון בשיגור הרקטות לעבר ישראל. בסיום דבריו הצדיע מנהיג חמאס לשאהידים ולערביי ישראל.

בפתח דבריו אמר איסמאעיל הנייה: "אנחנו נחדש את הבתים שישראל הרסה, ונחזיר את היכולות שלנו", אמירתו מגיע לאחר שכוחות צה"ל הרסו מבנים רבים ברצועת עזה במהלך ימי מבצע "שומר החומות".

מנהיג חמאס הנייה התייחס גם להתקוממות וההתפרעויות בגדה ובתוך שטחי הקו הירוק ואמר כי "מה שיש בגדה זו אינתיפאדה, מה שעשו ערביי ישראל זו מהפכה. הם גרמו לישראל לאבד שיווי משקל".

הנייה טען כי חמאס מכין עצמו לשלב שאחרי המערכה הזו, על כל המשתמע מכך. כמו כן, הנייה הודה לקטר, מצרים והאו"ם על המאמצים להשיג הפסקת אש. בסיום דבריו הודה מנהיג חמאס לאיראן על תמיכה בנשק ובכסף.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל זמן שהם מדברים ככה לא הצלחנו במלחה

רק לשם תזכורת, סינואר היה בכלא ישראלי, וכן חלק גדול מהרוצחים ששוחררו בעיסקת שליט וכיום הם יורים עלינו טילים מעזה, יכלנו לחסוך את כל זה אילו היו מוציאים אותם להורג כשתפסנו אותם והם נמצאו אשמים ברצח יהודים, למה זה יותר מוסרי להרוג אותם ממטוסים מהאויר, אדרבה, תענו לי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו