1,700 דירות לציבור החרדי ברמת שלמה בירושלים

הדיון הראשון בוועדה המחוזית בירושלים יתקיים בעוד שבועיים * עו"ד סאמי ארשיד שהגיש התנגדות לתוכנית בשם תושבי שועפט, זומן אף הוא לדיון

הוועדה המחוזית בירושלים תדון בעוד שבועיים בתוכנית להקמת 1,700 יחידות דיור בשכונת רמת שלמה בירושלים. מדובר בבשורה משמחת לציבור החרדי, שיתווספו עוד כאלפיים יחידות דיור לשכונה הירושלמית.

קרא עוד:

[postim]

הדיון שהיה אמור להתקיים במועד מאוחר יותר, הוקדם כחלק מהחלטת הממשלה להעניש את הפלסטינים על פנייתם לעצרת האו"ם לקבלת הכרה כמדינה משקיפה בארגון.

התוכנית להרחבת רמת שלמה אושרה לראשונה ב – 2010, בזמן ביקורו בארץ של סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. האישור הביא למשבר חסר תקדים בין ישראל לבין הממשל האמריקאי והעיב על הביקור. בעקבות המשבר הוקפאה התוכנית ותוכניות נוספות במזרח ירושלים הוסרו מסדר היום.

לפי הדיווח ב'הארץ', בשעתו הגישו תושבי שועפט שמחזיקים בקרקעות במקום התנגדות להקמת השכונה לוועדה המחוזית. את ההתנגדות הגיש בשמם עו"ד סאמי ארשיד. היום קיבל ארשיד שיחת טלפון מפתיעה ממשרד הפנים בה הוא התבקש להגיע לדיון בהתנגדויות כבר בעוד שבועיים ב-17.12.

יש לציין שהזמן המינימאלי להודעה על ישיבת התנגדויות על פי החוק היא 14 ימים. "אף פעם לא קיבלתי הודעה טלפונית על קביעת מועדים לשמיעת התנגדויות", אמר היום ארשיד.

מקור: פתרונט – הכל על נדל"ן לציבור החרדי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו