Yossi Aloni/Flash90

החל ממחר: כל אזרח מעל גיל 16 הנוסע לחו"ל – נדרש למלא טופס נוסע יוצא

על פי הודעת משרד הבריאות, הנוסעים יצטרכו למלא פרטים אישיים והצהרה שהם אינם נוסעים או מבקרים במדינות המוגדרות ברמת סיכון מירבית. רשימת המדינות ברמת סיכון מירבית, כוללת את המדינות: ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה

משרד הבריאות מודיע הצהריים (שני) כי בהתאם לתקנות החדשות, החל ממחר, יום שלישי, כל אזרח ותושב ישראלי, מעל גיל 16, נדרש למלא טופס נוסע יוצא במהלך 24 השעות שלפני המראתו מישראל.

על פי הודעת משרד הבריאות, בטופס הנוסעים יצטרכו למלא פרטים אישיים והצהרה שהם אינם נוסעים או מבקרים במדינות המוגדרות ברמת סיכון מירבית.

רשימת המדינות ברמת סיכון מירבית, נכון להיום, כוללת את המדינות: ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. התקנה החדשה הינה בתוקף עד יום 11.07.21 ויוארך בהתאם לרמת התחלואה בכל אחת מהמדינות.

במשרד הבריאות מדגישים כי, , כי יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות הנ״ל אסורה למעט למי שמחזיק באישור הקבוע בתקנות. יציאה למדינות הנ״ל, ללא האישור הקבוע בתקנות, הינה עבירה אשר על הפרתה יוטל על המפר קנס בסך 5,000₪.

ממשרד הבריאות נמסר עוד כי, "לאור התחלואה המתגברת בעולם, משרד הבריאות ממליץ להמנע כלל מנסיעות שאינן חיוניות לחו"ל בעת הזו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו