קרדיט צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ועדת הכספים אישרה את מינויו של אייל שויקי לתפקיד מנכ"ל נשיא המדינה הנבחר

מנכ"ל נשיא המדינה הנבחר אמר: "מקבל עלי בחיל ורעדה את התפקיד, מנגד עיני עומדת מדינת ישראל". הנשיא הנבחר, יצחק הרצוג בירך על המינוי ואף השתתף בדיון. יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "בכל התפקידים שלך הצלחת, ואת זה לא עושים לבד, זה מינוי נכון ומבורך"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

ועדת הכספים הזמנית בראשות ח"כ אלכס קושניר, אישרה הצהריים (שני) את בקשת נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג, למינוי אייל שויקי לתפקיד מנכ"ל לשכתו.

יצחק הרצוג, נשיא המדינה הנבחר אמר בדיון: "מתוקף החוק יש להביא את מינוי מנכ"ל משרד נשיא המדינה לאישור ועדת הכספים של הכנסת, אני מביא את אישורו של אייל שויקי. אומר שגם קודמי בתפקיד עשה את אותו הדבר, כך גם שמעון פרס וכו".

"אני מאמין גדול בעובדי המדינה ובשירות הציבורי ובתהליכי חפיפה והעברת תפקיד מסודרים, לכן בכל תפקיד בו כיהנתי, תמיד סיכמתי עם המנכ"ל היוצא שהוא נשאר חודשיים – שלושה, כך סיכמתי גם עם המנכ"ל היוצא הראל טובי".

"יהיה תהליך חפיפה מסודר בין שני האישים, אני ממליץ לנהוג כך. לאייל ניסיון ניהולי מרשים מאוד, הוא היה ראש המטה שלי כיו"ר האופוזיציה, וכיו"ר הסוכנות היהודית, ותפקידים רבים. אייל עובד 15 שנה במחיצתי, הוא ניהל צוות עובדים ועשה עבודה משמעותית בכל משימה שהטלתי עליו. בעברו וזה נסלח לו הוא היה מנהל אתר האינטרנט של בית"ר ירושלים, אני כאדום מובהק סלחתי לו".

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס אמר: "יצחק אתה האיש הנכון במקום הנכון, האיש שיכול לאחד בין כל החלקים בעם ישראל, הכרתי את אייל ואפשר לסכם במילים נעים לבריות, זו בחירה נכונה שתמשיך את הבחירה הנכונה שלך".

ח"כ משה גפני: "זו הזדמנות לברך אותך בפומבי, זו לא פעם ראשונה שאנחנו יושבים בישיבה יחד, אתה איש נעים הליכות, איש שאנחנו משתבחים בו כנשיא המדינה, בכל תפקידיך היו מרוצים ממך ומהעבודה שעשית וזה בא לביטוי גם בבחירה שלך, נעים לכך גם המנכ"ל שאתה ממנה, נעים הליכות ועושה עבודתו נאמנה בכל תפקידיו".

ח"כ מאיר יצחק הלוי: "רוצה לבקש שבית הנשיא יעשה כדי לאחות את העם, ואני מאחל למנכ"ל הצלחה גדולה". ח"כ ינון אזולאי אמר: "אני מאחל לך כנשיא הנבחר שלא תהייה תקלה תחת ידך, שתהייה לך הצלחה, והבחירה שעשית באייל מתאימה לך ולהליכות שלך".

ח"כ אחמד טיבי אמר: "לא פלא שזכיתי במספר הקולות הגדול ביותר, אתה מצטיין ביחסי אנוש מצויינים, הצלחת לבנות רשת קשרים בין קטבים וניגודים, זה מאתגר. למרות הבעייתיות שלנו כחברי כנסת ערבים עם סמלים, אני בטוח שתצליח עם היחס המכבד שלך לחזק את הקשר והקשרים במיוחד בפריפריה, מיעוט, שמול השלטון המרכזי חייבים שיהיה איזון ובלמים. כך גם עשה הנשיא ריבלין בחלק גדול מכהונתו, אני בטוח שאתה מכיר את הרגשיות ואת האנשים באופן אישי".

ח"כ יצחק פינדרוס: "אם כל אחד מאיתנו היה שם על השולחן את הפעילות של הנשיא הנבחר בשנים האחרונות, היה מגלה הרבה מאוד נדודים, הוא עשה הכל בשקט ובנעימות הליכות, וריצה הרבה מאוד צדדים. בהצלחה".

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "דיברו על היכולות שלך והערכיות שלך, אני רוצה לדבר על יכולת הביצוע, זכיתי כמנכ"ל משרד הקליטה לעבוד איתך כראש הסוכנות, בכל התפקידים שלך הצלחת, ואת זה לא עושים לבד, אתה צריך את הצוות שלך, ומר שויקי הולך איתך יחד הרבה מאוד שנים, זה מינוי נכון ומבורך, ואני רוצה לאחל לך המון הצלחה".

המנכ"ל הנבחר, אייל שויקי אמר לאחר אישור התפקיד: "אני רוצה לומר תודה רבה, אני מקבל עלי בחיל ורעדה את התפקיד, מנגד עיני עומדת מדינת ישראל ולעשות טוב, אני רוצה לומר תודה לנשיא הנבחר על האמון, זה לא מובן מאליו, עשיתי דרך ארוכה, גם בבית הזה, תודה לכם על האמון, גם זה לא מובן מאליו, נעשה ונצליח".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture