Sraya Diamant/Flash90

איילת שקד וגנץ סיכמו: הסטטוס קוו שנקבע לגבי אישורי הבנייה ביו"ש – יישמר

איילת שקד חשפה בפגישה עם מועצת יש"ע כי במו"מ הקואליציוני בין ימינה לבין שר הביטחון, סוכם שהסטטוס קוו שהיה בממשלה הקודמת בנושא התכנון ביהודה ושומרון יישאר גם בממשלה החדשה. אלחייני: "סומך עליכם ומקווה שזו תהיה ממשלה טובה להתיישבות"

בפגישה בין מועצת יש"ע לבין שרת הפנים איילת שקד בתחילת השבוע שעבר, חשפה השרה איילת שקד בפני הנוכחים שבמשא ומתן הקואליציוני בין ימינה לבין שר הביטחון בני גנץ, סוכם שהסטטוס קוו שהיה בממשלה הקודמת בנושא התכנון ביהודה ושומרון יישאר גם בממשלה החדשה, כך שמועצת התכנון העליונה במינהל האזרחי תתכנס בכל רבעון – כך דווח הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום'.

בהודעה שהוציאה מועצת יש"ע לאחר אותה פגישה נאמר שיו"ר מועצת יש"ע, דוד אלחייני, אמר לשרה שקד: "אני סומך עליכם ומקווה מאוד שזו תהיה ממשלה טובה להתיישבות".

עוד אמר יו"ר מועצת יש"ע, "אני מאחל לך ולכל צוות המשרד בהצלחה, ואנחנו רואים בך כתובת טובה מאוד בממשלה לכל הנושאים הקשורים לרשויות ולתושבים שלנו. אני מקווה כי נושא אישורי הבנייה ייפתר במהרה למען עתיד האזור".

עוד נאמר כי בפגישה עלו נושאים רבים וחשובים לפיתוח ולקידום ההתיישבות הישראלית ביו"ש ובבקעת הירדן, וכי כל ראש מועצה הציג בפני השרה את התוכניות שלו עבור האזור שעליו הוא ממונה.

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה לפרסום: "לא היו דברים מעולם. במו"מ הקואליציוני לא היה כל סיכום בנושא. כל נושא ההתיישבות ימשיך להיות מנוהל בתוך מערכת הביטחון בהובלת שר הביטחון. אנו ממליצים לכל שר לעסוק בנושאי משרדו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו