הארכיון לא שוכח: הליכוד מפיץ את הסרטון שבנט יעדיף לשכוח

"גורם מדיני" תקף היום את ראש האופוזיציה כביכול הוא אשם בגרעין האיראני. בתגובה, מפיצים במפלגת הליכוד סרטון בו נראה נפתלי בנט, לפני שהיה יריב פוליטי של נתניהו, משבח אותו: "העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר"

שעות לפני המראת ראש הממשלה נפתלי בנט לפגוש את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, תקף היום (שני) "גורם מדיני" עלום שם את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, בנוגע לנושא הגרעין האיראני.

לפני פגישת בנט עם ביידן: 'גורם מדיני' מצא את האשם בגרעין האיראני

אותו גורם מצא את האשם: בנימין נתניהו. לדבריו, "קיבלנו ירושה קשה מאוד מהממשלה הקודמת בהקשר האיראני. אחרי כל ההצהרות והרטוריקה איראן נמצאת בנקודה המתקדמת ביותר של תכנית הגרעין שלה. היה נתק בין הרטוריקה למבחן התוצאה".

בתגובה הזכירו במפלגת הליכוד כי "בנט בעצמו שיבח את פעילותו העצומה של נתניהו בעניין איראן וגער במלגלגים בהישגיו של נתניהו שאליהם הוא עכשיו מצטרף תוך הפגנת חולשה מול התקפותיה של איראן ואימוץ מדיניות מתרפסת של "אין הפתעות" מול ארה"ב. בושה!".

"כך אמר בנט: "במשך כל כך הרבה שנים, לגלגו וזלזלו במדיניות העקבית שלו (נתניהו) בעניין איראן. היום העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר מאתמול ואני חושב שראוי שאותם מלגלגים ומבקרים של נתניהו בעניין האיראני, יגידו לו היום תודה רבה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture