בתגובה לירי הרקטה לישראל: צה"ל תקף הלילה מטרות חמאס בעזה • צפו

בין מטרות חמאס שהותקפו הלילה: מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי ובו אתר לאחסון אמצעי לחימה וכן מנהרת טרור של הארגון

דובר צה"ל מסר לפנות בוקר (ראשון) כי מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו הלילה מטרות חמאס וביניהן מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי ובו אתר לאחסון אמצעי לחימה וכן מנהרת טרור של הארגון.

בצבא אומרים כי התקיפות הלילה בוצעו בתגובה לירי הרקטה לשטח ישראל מוקדם יותר. במערכת הביטחון מדגישים כי לא יתקבל מצב בו ארגוני הטרור פועלים כנגד העורף הישראלי. "צה"ל ימשיך להגיב בתקיפות כנגד פעולות הטרור משטח הרצועה ורואה בארגון חמאס כאחראי לכל הנעשה ברצועת עזה", נמסר מטעם הצבא.

כזכור, אזעקת צבע אדום נשמעה אמש (מוצאי שבת) בעיר שדרות ובשטחי מועצת שער הנגב. מדובר בירי של רקטה אחת מרצועת עזה לעבר ישראל, רקטה שיורתה בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל.


תיעוד מתקיפת צה"ל ברצועה

מדובר ברקטה שנייה מאז תפיסת המחבלים ולילה שני ברציפות. בליל שבת, מעט לפני השעה 23:00, הופעלה התרעה במרחב המועצה האזורית אשכול. בהמשך עדכן דובר צה"ל כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

בתגובה לירי בליל שבת, מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו עמדה של ארגון הטרור חמאס המשמשת לירי מקלעים, אתר אחסון הממוקם בסמוך לבית ספר ומסגדים, וכן, מתחם צבאי של הארגון בו ממוקם מפעל המשמש לייצור בטון למנהרות טרור, ונמצא בסמוך לאתרי תרבות.

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר אחרי תפיסת ארבעה מששת המחבלים, כי "זה אירוע שיש לו השפעות אזוריות והקרנה בגזרות נוספות, ואנחנו נערכים לכלל התרחישים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture