Yonatan Sindel/Flash90

פרופ' אש מתריע: "האיומים הם איומים ממשיים – אני חושש מפגיעה פיזית"

מנכ"ל משרד הבריאות גם העריך מהיכן מגיע גל האיומים נגד בכירי משרדו. לדבריו, "אני חושב שזה בא מגרעין של אנשים שהם מתנגדים לכל החיסונים בוודאי חיסוני הילדים בוודאי אבל אלה מהמקום הלא רציונלי"

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש התייחס הבוקר (ראשון) לאיומים ההולכים וגוברים נגד בכירי משרדו והזהיר: "אני חושב שהאיומים שאנחנו מקבלים זה לא משהו שאפשר לעבור עליו לסדר היום. האיומים הם איומים ממשיים, חושש מפגיעה פיזית".

בראיון שהעניק ל-103FM אמר מנכ"ל משרד הבריאות כי גם הוא סופג איומים, אולם הוא אינו מוטרד לעת עתה. "ברגע שהאיומים עולים מדרגה עד כדי ממשיות בדברים שנאמרים זה באמת נורא ואיום. צריך לגנות את התופעה הזאת ולפעול נגדה. אני מקווה שהמשטרה תגיע לאנשים ושתפעל נגדם".

"אני חושב שזה בא מגרעין של אנשים שהם מתנגדים לכל החיסונים בוודאי חיסוני הילדים בוודאי אבל אלה מהמקום הלא רציונלי. זה לא שמישהו יושב ומנתח את הדברים ואומר אני אעשה ואעצור את הדבר הזה. זה לא רציונלי ולא הגיוני. הדברים האלה נאמרים מולנו בהרבה מאוד מקומות. שוב, אני חושב שזה ממש לא סביר. אנחנו רק מחפשים את טובת הילדים והציבור ורוצים לצאת מהמגפה הזאת", הוסיף.

מנכ"ל משרד הבריאות העריך כי האיומים הולכים וגוברים על רקע התחלת מבצע החיסונים לילדים. "אני חושש שאנשי הצט"מ לא יתבטאו כפי היו רוצים ושהם יזוהו עם עמדה כזו או אחרת שאחרי זה יבולע להם בחייהם היום-יומיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו