pixabay

כל אחד הוא מותג / רענון עסקי מאת צבי סילבר

מניסיון שלי בטיפול בעסקים במשבר כלכלי, הרבה מאד מהם מגיעים לשפל נורא בעיקר בעקבות השקעה לא נכונה בנראות

כל אחד הוא מותג ולכל מותג תדמית משלו ומעבר לטיפוח התדמית בהיבט הבינאישי, חייבים לדעת לטפח את זה נכון בהיבט הכלכלי.

בעלי עסקים רבים משקיעים סכומי עתק בנראות האישית והעסקית שלהם וצריך להיזהר מאד לעשות את זה נכון.

מניסיון שלי בטיפול בעסקים במשבר כלכלי, הרבה מאד מהם מגיעים לשפל נורא בעיקר בעקבות השקעה לא נכונה בנראות!

בפרשת השבוע אנו לומדים על עניין ברכות יצחק ליעקב וכך נאמר 'הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו'
האירוע ההיסטורי הזה מפגיש את כולנו עם סוגית הנראות והחיצוניות ומוכיח לנו שמה שרואים זה לא בהכרח אמת.

עסק שנראה מיליון דולר לא בהכרח ימכור מיליון דולר!

כי מה שבאמת קובע זה הלב והנשמה שניתן לכל לקוח, אין ספק שנראות טובה תזמין אנשים לעסק אבל בשביל להפוך אותם ממתעניינים ללקוחות נהיה חייבים להשקיע מעבר לנראות.

הדבר מכוון לכל בעל עסק וביותר לבעלי עסקים צעירים שעומדים לפני פתיחת העסק הראשון ומתלהבים מאד ולא מקשיבים מספיק לקול הפנימי שאומר לכל אחד – צעד לאט, עקב בצד אגודל ותגיע רחוק וגבוה יותר.

ואחזור שוב על מה שכתבתי לעיל, רוב ככל בעלי עסקים שמגיעים אליי לטיפול אחר משבר, חלק נכבד מהחובות שלהם נצבר מהליכי פרסום שגויים.

שנזכה בעזהשי"ת למלא ידינו מברכות יצחק ליעקב ברוח ובגשם.

בברכת שבת שלום,
צבי סילבר.

על העריכה:
נָתַלֶ'ע הולצמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו