Yossi Aloni/Flash90

התקרית בתחנת דלק: המשטרה תבדוק אם יו"ר הקואליציה הותקפה

טענתה של חברת הכנסת עידית סילמן כי הותקפה בתחנת דלק, עוררה תהיות לנוכח העובדה שלא נמצאו הוכחות ולא הוגשה תלונה • בעקבות הביקורת, היא פנתה לקצין הכנסת שהעביר את החומרים למשטרה - שהודיעה על פתיחה בבדיקה

קצין הכנסת העביר היום (שלישי) למשטרה תלונה בעניינה של ח"כ עידית סילמן. המשטרה פתחה בבדיקה. זאת, בעקבות תלונתה בריאיונות לתקשורת כי לאחרונה הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כשאדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב.

"לפני שבועיים היה לי מקרה חד-פעמי, שבן אדם הטיח אותי לרכב", סיפרה סילמן ב"פגוש את העיתונות". "תפס אותי אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, והטיח אותי פיזית לרכב". עוד הוסיפה חה"כ סילמן: "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".

בשלב הראשון מדובר בבדיקה שמתנהלת באגף החקירות במשטרה. בדרך כלל בשלב הזה נבדק אם יש תשתית ראויה שמחייבת או מצדיקה מעבר לחקירה פלילית מקיפה.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו יצא אתמול נגד סילמן – בעקבות הסערה שעוררה. יו"ר הליכוד טען שסילמן "מספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם, אותו ציבור ששיקרה לו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו