זעזוע באלעד: שבבניק היכה באכזריות את המתפללים

שבת סוערת באלעד: צעיר שבבניק נכנס לקראת צאת השבת לבית הכנסת של חסידי לעלוב בעיר והיכה באכזריות את המתפללים ואף תלש חצי מזקנו של אחד מהם. המשטרה שהגיעה למקום באיחור רב עצרה את הצעיר ולקחה אותו לחקירה.

לקראת צאת השבת אירעה תקרית אלימה חמורה ביותר בבית הכנסת של חסידי לעלוב באלעד, בעקבות סכנת הנפשות שנוצרה הורה הרב להזעיק את המשטרה.

קרא עוד:

[postim]

תושבי אלעד כאובים ומזועזעים מהתנהגות צעיר שבבניק המוכר למשטרה. הצעיר גר בסמיכות לבתי הכנסת והוא מוכר למתפללים לאחר שהיה מעורב במספר תקריות של אלימות מילולית ופיזית כלפי המתפללים, צעירים ומבוגרים כאחד.

לאחר תקופה ארוכה יחסית של שקט מצידו, נכנס היום הצעיר לקראת צאת השבת לבית הכנסת של חסידי 'לעלוב' בעיר והחל להתווכח עם גבאי בית הכנסת. הגבאי ביקש ממנו לצאת מבית הכנסת ובתגובה להצעה קרע הצעיר את שרוול החליפה שלו והיכה אותו. לאחר מכן עבר הצעיר 'לטפל' במתפלל נוסף שהיה בבית הכנסת והיכה אותו בעוצמה בפניו, שבר את משקפיו ואף תלש חצי מזקנו באכזריות מחרידה. לאחר מכן נמלט הצעיר מבית הכנסת והמשיך לעבר בית הכנסת של צאנז שם זרק אבנים על המתפללים שעמדו מחוץ לבית הכנסת ובחסדי שמים לא הצליח לפגוע באף אחד ואז הסתובב אחורה, הבטיח לחזור בליווי של מספר חברים וסכין ונמלט מהמקום.

רב בית הכנסת הורה למתפללים להזעיק למקום את המשטרה ע"י גוי. המתפללים לא ביזבזו זמן יקר והזעיקו מיד גוי שיתקשר למשטרה אך המשטרה בוששה מלהגיע.

אחד המתפללים שהוכו התקשר לאחר זמן מה למשטרה ועדיין לא הגיע אף אחד למקום. רק לאחר שביצע שיחה למד"א וביקש סיוע רפואי הגיע למקום ניידת משטרה וניידת אמבולנס.

הנער שנמלט מבית הכנסת חזר לבית הכנסת יחד עם 2 חברים והשלושה נפלו ישר לידיהם של השוטרים שהכניסו אותם לניידת.

השוטרים תחקרו את מתפללי בית הכנסת ואספו עדויות ולאחר מכן שחררו את שני החברים של הצעיר בלי לקחת מהם שום פרט.

הניידת עזבה את המקום יחד עם הצעיר המכה ועם אחד המתפללים שהתלווה אליהם לצורך הגשת התלונה.

אחד מתושבי העיר ששוחח עם JDN סיפר כי הנער מוכר היטב לתושבים, וזמן רב הוא מנסה להתגרות בעוברים ושבים ולהשתמש נגדם באלימות פיזית ומילולית כאחד. לדבריו, בכל פעם הנער מוצא תירוץ למעשיו, היום הוא טען שכינו את אחיו הקטן בתואר 'שמן' ולכן הוא הגיע לבית הכנסת, לנקום על כבודו.

גבאי בית הכנסת של צאנז הרב אשר מושקוביץ סיפר בראיון לקו החשיפות כי התקיפה האחרונה שבמהלכה עורבה המשטרה אירעה לפני כשנה, הצעיר נכנס לבית הכנסת, היכה את אחד הילדים והתבטא בגסות כלפי המתפללים. המשטרה שהוזעקה למקום עצרה אותו והוא נכלא לתקופה קצרה אך לאחר זמן מה שוחרר לחופשי, ללא ערבות.

הרב מושקוביץ אמר שהוא הגיע הערב לתחנת המשטרה בראש העין כדי להגיש תלונה, והוא דורש מהעירייה להתקין מצלמות אבטחה באזור בית הכנסת כדי למנוע הישנות מקרים דומים. לדבריו "אולי אם יהיה תיעוד מצולם של ההתפרעויות במקום, הנערים יזהרו שלא לבצע פעולות דומות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני מכיר אותו …הוא לא שבבניק אלא נער מסכן ומתוסבך, שלא מוצא את עצמו בחיים. לתשומת לב כל ההורים שמתעלמים מבעיות רגשיות של הילדים שלהם…

אם יש מישהו אנטשמי באיזור זה המשטרה בעצמה ימ"ש!!!

שמעתם חדשות?
היכו יהודי שקוראים לו הרב נתי גרוסמן
לא כתוב כלום?
לא מענין אותכם?
מאנשים כמוכם שלא מביעים שום זעזוע
שום כלום!
פשוט מכוער לראות את השאנונות שלכם
תמשיכו לסקר את כל המסיבות של השונאים
אוי זה יעזור למישהו
אין מילים לזעזוע
בושה וחרפה
אני יודע שלא תאשרו את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו