מי יזכה בגארטל הלבן של האדמו"ר מויז'ניץ?

דריכות רבה בקרב חסידי ויז'ניץ לקראת הדינר 'וזכני לגדל' לטובת המוסדות באשדוד שיערך מחר מוצאי עשרה בטבת | במהלך הדינר יוגרל גארטל לבן אותו לבש האדמו"ר שליט"א בימים הנוראים | מי יזכה בו?

המוני חסידי וידידי בית ויז'ניץ יתאספו מחר בערב מוצאי צום העשירי בטבת, למעמד מפואר ומרומם – דינר 'וזכני לגדל' לטובת מוסדות התורה והחסד ויז'ניץ באשדוד.

קרא עוד:

[postim]

לפני כעשרים שנה בשנת תשנ"ב הוקמה הקהילה בתנופה אדירה בעידודו ובתמיכתו של כ"ק אדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זיע"א, זו הקהילה הוותיקה ביותר של ויז'ניץ בארה"ק מבחינת פרוייקט מגורים, פעמיים זכו החסידים לבואו של האדמו"ר לשבות בינו ובינם לחזקם ולעודדם להמשיך בהרחבת הקהילה ולביסוסה, רגעים נעלים ונשגבים אלה חרוטים בזכרונם וחקוקים על לוח ליבם של החסידים והתושבים עד הלום.

כעת גם תחת הנהגתו של מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א הקהילה פורחת ומשגשגת וברוך השם בספירה האחרונה עולה כי מוסדות הקהילה מונים למעלה מ2000 תלמידים כ"י.

כאמור מחר עורכת הקהילה דינר בסימן 'וזכני לגדל' לטובת החזק המוסדות, הדינר המפואר יערך במשכן האירועים 'ארמונות בניסטל' באשדוד בראשות נשיא העדה מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א.

האדמו"ר שעודכן על פרטי הדינר מפי מנהלי המוסדות באשדוד, החליט מיוזמתו לערוך גורל בין התומכים המשתתפים בדינר על 'גארטל לבן אותו חגר למותניו בעת תפילות הימים הנוראים', בהנהלת המוסדות הבינו את גודל משמעות החפץ, והיתנו את ההשתתפות בהגרלה לתורמים מ1200$ ומעלה.

כזכור לפני כחודש נערך דינר דומה לטובת מוסדות 'צמח צדיק' ויז'ניץ באלעד, אז הוגרל בין התורמים 'קאפטן מוזהב' אותו לבש האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זיע"א, בשל ערכו הרם של החפץ נרשמה היענות רבה מצד הציבור שהכפיל ושילש את תרומתו, כדי לנסות את מזלו ולזכות בקאפטן היוקרתי ובעצם מה שהביא להצלחת הדינר למעלה מהמשוער.

מי שהוכתר כאורח הכבוד הוא ח"כ וסגן שר החינוך הרב מנחם אליעזר מוזס הי"ו, ומי שצפוי לקבל את תואר 'כתר שם טוב' הוא הנגיד הרה"ח שלמה יהודא סלומון הי"ו מבני ברק מגדולי תומכי מוסדות ויז'ניץ בארה"ק.

דריכות רבה בקרב משתתפי הדינר מי יזכה בגארטל איתו המליץ האדמו"ר יושר על עם ישראל בימים הנוראים תשע"ג.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

י

מי זכה?

מי זכה כבר בגארטל אני כולי מלא במתח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו